Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Er en 23 år gammel jente hater nesen min.Den er stor og lang,hindrer meg i å gjøre ting som jeg dørmmer om. Er det noen som har fått utført operasjon på nesen?? Hvor mye koster det i Norge? Jeg er bare så lei av å ha dårlig selvtillit pga nesen,resten av utseende er jeg førnøyd med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Jeg er helt fornøyd med nesen min. Den er veldig liten. Alle synes jeg er heldig at jeg har små nese.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Er en 23 år gammel jente hater nesen min.Den er stor og lang,hindrer meg i å gjøre ting som jeg dørmmer om. Nesa må være utrolig stor og lang hvis den skal kunne hindre deg i å gjøre ting. Kommer du deg ikke inn på bussen f eks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå