Gjest sebra Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg har et litt merkelig spørsmål, pga jeg tror jeg vasker meg for godt der nede.. Etter en dag begynner det å lukte lissom. og må gå på lactal ofte. Poenget er.. hvordan vasker dere dere der nede?? Når jeg har mensen ogsånt må jeg alltid spyle det vekk føler jeg.. og det gjør jeg og ellers .. spyler og vasker.. enten med bare vann eller dr. greve.. men nå tror jeg at jeg har vasket meg i hjel.. Er det virkelig best å bare la det stå til der nede.. og ikke vaske i det hele tatt?
NovaFlare Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Hvis det lukter kan det jo høres ut som en bakeriell vaginose, sliter du med mye utflod? Jeg ville tatt en tur til legen om det luktet av underlivet mitt. Jeg vasker meg med litt forskjellig, dr.greve, asan, lactacyd... Når du sier spyle, mener du innvendg? Du burde slutte med det, for du ødelegger balansen der nede. Det kan være årsaken til kløen. I en ukes tid ville jeg kuttet ut ALL såpe, bare skyll med rent vann, for å se om det er noe du reagerer på. Rumpa må du selvsagt likevel vaske, men unngå å få såpe foran.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg vasker bare med varmt vann en gang til dagen, og før sex. Dette holder for meg og bruker jeg såpe eller dr. greve/lactal etc så skaper det ubalanse med en gang. Ellers kan jeg ikke bruke g-stgreng og forsøker så langt det lar seg gjøre å bruke bommlsundertøy som er litt løst og ledig i skrittet. Etter at jeg starta med disse to reglene har jeg nesten ikke hatt noen soppinfeksjoner i forhold til før hvor jeg hadde mange mange i året.
-Fisken- Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg har slitt med noen soppinfeksjoner tidligere, men nå bruker jeg, som gjest over her, kun vann. Jeg pleier i tillegg alltid å sove med bokser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Hvis det lukter kan det jo høres ut som en bakeriell vaginose, sliter du med mye utflod? Jeg ville tatt en tur til legen om det luktet av underlivet mitt. Jeg vasker meg med litt forskjellig, dr.greve, asan, lactacyd... Når du sier spyle, mener du innvendg? Du burde slutte med det, for du ødelegger balansen der nede. Det kan være årsaken til kløen. I en ukes tid ville jeg kuttet ut ALL såpe, bare skyll med rent vann, for å se om det er noe du reagerer på. Rumpa må du selvsagt likevel vaske, men unngå å få såpe foran. Jeg pleier som regel å ta litt dr.greve rundtomkring leppene indre og ytre tror jeg, og spyler vekk. Men aldri opp i skjeden liksom. Er det opp i skjeden du mener som innvendig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå