anemor91 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hei! Nå har mensen uteblitt i 3-4 mnd og jeg lurer veldig på om noe er galt. I desember sløvet jeg veldig med p-pillene og fikk ikke mensen til vanlig tid (har vanligvis veldig regelmessig mens), så jeg tok 3 eller 4 graviditetstester med ei uke mellom hver, og alle var negative. Så jeg sluttet på p-pillen når jeg trodde jeg muligens kunne være gravid. Så tenkte jeg at jeg skulle begynne på p-pillene igjen når jeg fikk mensen neste gang, men den kom ikke da heller. Nå begynner jeg å lure på om noe kan være galt? Hvor lenge er det vanlig at mensen uteblir etter at man slutter på p-piller? Kan noen hjelpe meg?
NovaFlare Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Dersom du har tatt p-piller som i utgangspunktet kan fjerne mensen, f.eks Creazette, så kan det nok ta en stund ja. Men dette kan du jo ringe legen din og spørre om. Det kan nok dama i skranka svare på
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har brukt Cerazette og det tok 3-4 mnd før jeg fikk tilbake mensen. Trodde også at jeg var gravid og tok test. Men det tar bare tid. Får du ikke tilbake mensen innen det har gått 6 mnd, så ville jeg tatt kontakt med en lege.
Gjest stine Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Det kan ta opp til 1 år å få igjen mensen etter p-pille stopp.
anemor91 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 Takk for svar! Jeg brukte Mercilon 28. Det er vel ingenting som er galt, men man blir jo bekymret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå