Gå til innhold

Dårlig av alkohol

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir svært svært dårlig dagen etter jeg har drukket alkohol, uavhengig av mengde eller hva jeg drikker. Kan dere være at jeg har en underliggende sykdom som gjør at jeg blir så dårlig? Noen med erfaringer fra lignende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Spørs vel litt hva/hvor mye du drikker? Jeg blir også veldig dårlig, men ikke så rart etter diverse flasker champagne etc. Prøv og spise samtidig som du drikker, og drikk sakte. Lettere sagt enn gjort kanskje.. Kan også hjelpe med en zyrtec allergi-tablett og masse vann rett før du legger deg. Er du liten og tynn så tåler jo ikke kroppen din så mye heller :)

Skrevet

Hvis leveren din fungerer dårlig, så kan den ha dårligere evne til å bryte ned alkoholen.

Hvis det er øl du drikker, så kan det kanskje være at du tåler gluten dårlig? Jeg kjenner i hvertfall flere glutenallergikere som holder seg unna øl.

Men tror det er mange som blir dårlig av alkohol, også i mindre mengder uten at de har noen alvorlige sykdommer...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg også blir veldig fort dårlig. Men mest av øl. Kan drikke en øl og føle meg som et helvete dagen etterpå. Både fysisk og psykisk. Skikkelig merkelig, for blir ikke sånn av sterkere alkohyler, som f.eks sprit. Da blir jeg såklart bare dårlig hvis jeg tar helt av, sånn som er vanlig å bli dårlig av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...