Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg pleier å ta badstu to ganger i uken. Jeg har hørt at det kan være farlig å være for lenge i badstu. Det jeg lurer på da er: siden jeg tar pauser innimellom( hvor jeg er i kaldkulp)er det da greit. jeg pleier å bruker 45 min-60 min i badstuen medregnet pauser. jeg har alltid med vannflaske.
LukaFrost Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg tar alltid badstu etter trening (3 ganger i uka), men sjelden det blir mer enn 15 min. Det har blitt meg fortalt at badstu etter trening hjelper til med å lure kroppen til å forbrenne. Husker ikke hvor mange minutter det gjalt da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå