Gå til innhold

badstubruk


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier å ta badstu to ganger i uken. Jeg har hørt at det kan være farlig å være for lenge i badstu. Det jeg lurer på da er: siden jeg tar pauser innimellom( hvor jeg er i kaldkulp)er det da greit. jeg pleier å bruker 45 min-60 min i badstuen medregnet pauser. jeg har alltid med vannflaske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar alltid badstu etter trening (3 ganger i uka), men sjelden det blir mer enn 15 min. Det har blitt meg fortalt at badstu etter trening hjelper til med å lure kroppen til å forbrenne. Husker ikke hvor mange minutter det gjalt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...