Gå til innhold

Kraftige smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann folkens..

Jeg har hatt skikkelig kraftige smerter, som tidvis likner kramper helt nede i magen..

Smertene er mellom hoftebeinene, og det gjør ganske vondt å ha samleie..

Noen som har vært borti noe sånt før?

Håper på snart svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen, eggløsning, gravid?

Skrevet

Mensen, eggløsning, gravid?

Nei, det er ikke mensen eller eggløsning, tror ikke jeg er gravid for jeg hadde mensen for to-tre uker siden..

Skrevet

det kan være så mangt.. Vil ikke komme med hva det kan være/ikke være.. Synes du bør oppsøke fastlege hvis det ikke gir seg :)

God bedring og lykke til!

Skrevet

Nei, det er ikke mensen eller eggløsning, tror ikke jeg er gravid for jeg hadde mensen for to-tre uker siden..

Når jeg ser denne så kan det jo være eggløsning? jeg har smerter under eggløsning.. oxo da under samleie fordi livmormunnen er ganske langt nede og ikke minst åpen...

Men synes uansett du bør kontakte lege om det ikke gir seg :)

Skrevet

Ok, ja jeg må vel gjøre det hvis det ikke gir seg..

Takk for svar :)

Skrevet

Når jeg ser denne så kan det jo være eggløsning? jeg har smerter under eggløsning.. oxo da under samleie fordi livmormunnen er ganske langt nede og ikke minst åpen...

Men synes uansett du bør kontakte lege om det ikke gir seg :)

Ja, det kan jo være men jeg syntes liksom det er rart hvis de smertene kommer 2 uker før, hvis du skjønner?

Skrevet

du skriver du hadde mensen 2-3 uker siden. Eggløsning opptrer 14-16 dager etter mensen, asså 2 uker før neste mestruasjon... :)

Skrevet

Skjønner..

Jeg har aldri pleid å ha vondt før jeg faktisk får mensen jeg..

Skrevet

Vel, er noen som rett og slett ikke legger merke til det før de får kraftige smerter....

Skrevet

Ja, jeg får håpe det bare er mensensmertene som er tidlig ute :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

stemmer for eggløsning ja, jeg har helt ville smerter inniblandt, men det er kansje bare hver 3dje mens eller noe og det har bare kommet de siste par år... så du trenger ikke ha hatt dem hele tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...