goldenheart Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Heisann folkens.. Jeg har hatt skikkelig kraftige smerter, som tidvis likner kramper helt nede i magen.. Smertene er mellom hoftebeinene, og det gjør ganske vondt å ha samleie.. Noen som har vært borti noe sånt før? Håper på snart svar
goldenheart Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2010 Mensen, eggløsning, gravid? Nei, det er ikke mensen eller eggløsning, tror ikke jeg er gravid for jeg hadde mensen for to-tre uker siden..
pleiepike Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 det kan være så mangt.. Vil ikke komme med hva det kan være/ikke være.. Synes du bør oppsøke fastlege hvis det ikke gir seg God bedring og lykke til!
pleiepike Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Nei, det er ikke mensen eller eggløsning, tror ikke jeg er gravid for jeg hadde mensen for to-tre uker siden.. Når jeg ser denne så kan det jo være eggløsning? jeg har smerter under eggløsning.. oxo da under samleie fordi livmormunnen er ganske langt nede og ikke minst åpen... Men synes uansett du bør kontakte lege om det ikke gir seg
goldenheart Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2010 Ok, ja jeg må vel gjøre det hvis det ikke gir seg.. Takk for svar
goldenheart Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 Når jeg ser denne så kan det jo være eggløsning? jeg har smerter under eggløsning.. oxo da under samleie fordi livmormunnen er ganske langt nede og ikke minst åpen... Men synes uansett du bør kontakte lege om det ikke gir seg Ja, det kan jo være men jeg syntes liksom det er rart hvis de smertene kommer 2 uker før, hvis du skjønner?
pleiepike Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 du skriver du hadde mensen 2-3 uker siden. Eggløsning opptrer 14-16 dager etter mensen, asså 2 uker før neste mestruasjon...
goldenheart Skrevet 4. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2010 Skjønner.. Jeg har aldri pleid å ha vondt før jeg faktisk får mensen jeg..
pleiepike Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Vel, er noen som rett og slett ikke legger merke til det før de får kraftige smerter....
goldenheart Skrevet 4. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2010 Ja, jeg får håpe det bare er mensensmertene som er tidlig ute
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 stemmer for eggløsning ja, jeg har helt ville smerter inniblandt, men det er kansje bare hver 3dje mens eller noe og det har bare kommet de siste par år... så du trenger ikke ha hatt dem hele tida!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå