Gå til innhold

Hvilke dildo passer best?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

skal kjøpe dildo som jeg kan bruke alene og sammen med kjæresten når vi har sex...

Hvilke bruker du?

noen som har noen tips?=)

Tusen takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal kjøpe dildo som jeg kan bruke alene og sammen med kjæresten når vi har sex...

Hvilke bruker du?

noen som har noen tips?=)

Tusen takk for svar=)

Se på diverse erotikk butikker om det er noe du mener du har lyst på. Er alt fra små til gigantiske. Lengden oppgis i inches eller " og det er lurt å kjøpe en som har vix skin eller hva det heter. Jeg kjøpte en dildo av plastikk til kona mi (26) og den brukte hun ikke fordi den var ikke no god. Så kjøpte vi en som var av sånn myk silicon/plast å den virker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig begeistret for dildoer i glass, lette å rengjøre, trenger ikke så mye glid på og er lette å styre der jeg vil ha dem. Erotikknett.no har et godt utvalg av glassdildoer, jeg har denne :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en vibrator, så er Stubby Smartvibe god!

Eller så anbefaler jeg å sjekke bl.a. kondomeriet.no, CecilieKjendsli.com og se etter tester på nettet... Beste er kanskje å gå til et utsalg, så får du se varene IRL før du kjøper de(n)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler erotikknett.no sin shop. De har godt utvalg, flere av varene er testet av brukere og har derfor god vurdering, samt de er mye billigere en f.eks kondomeriet (har snakker vi fra noen få kroner til rundt 100-lappen i prisforskjell...). Står godt forklart både størrelse, lyd og styrke på de vibrerende variantene, samt det oppgis om produktene kan brukes i vann.

Det er mye å velge mellom, så det er lurt å finne ut hva man egentlig ser etter. Vil du ha noe som vibrerer? Naturtro? Skal den være formet for å treffe g-punktet? Osv osv... Da letter du søket en god del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har både en i hårdplast och en i jelly och jag tycker att båda funkar finfint både själv och med partner. ;) Den i hårdplast är en g-spot-variant och lite smalare än den i jelly, vilket passar bra när sambon vill känna på sitt! Båda vibrerar för övrigt. Annars kan du ju köpa en lite klitorisvibrator bara? Väldigt mångsidig och väldigt effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...