Gjest hogwash Skrevet 11. april 2010 #21 Skrevet 11. april 2010 (endret) Hva synes du gjør ei dame pen når det kommer til det ytre, uten at vi tar med personlighet, utstråling og sånt, kun utseende? Ansiktsmessig: Jeg er fan av symmetri og at ting er proporsjonale med hverandre. Jeg er ikke så glad i runde ansikter, bollekinn etc. Smil! Kroppsmessig: Høyde er ikke så viktig, men faller vanligvis for damer mellom 160-170. Igjen bør ting stå i forhold til hverandre, har man stor rumpe passer det best med store pupper Diverse: Holdning, holdning, holdning. Ingenting er mindre sexy enn sammensunke sure damer. Forsåvidt synes jeg alle som det har blitt linket til i tråden er pene, og vil påpeke at dette er høyst personlige meninger EDIT: Hadde ikke sjekket linken til kattepusen før jeg skrev det siste... Endret 11. april 2010 av hogwash
Gjest Psiv Skrevet 11. april 2010 #22 Skrevet 11. april 2010 Jeg har veldig sansen for de som har et spesielt utseende med særtrekk som skiller seg ut. Synes Jennifer Connelly, Drew Barrymore, Heather Graham og Claudia Black er sinnsykt pene. Jeg synes at jo høyere, jo bedre, og hos noen jenter kan andogynitet være utrolig pent. Ren, sunn hud er et must, og jeg synes det er penest med blek hud hvis man har et nordisk utseende. Men det viktigste er smilende munn og øyne; selv den peneste jenta blir ordentlig grim hvis hun ser muggen ut - man blir 100 ganger penere om man ser glad ut!
Kattugla Skrevet 14. april 2010 #23 Skrevet 14. april 2010 Jennifer Garner er utrolig skjønn og med verdens mest nydelige smil!
AnneBonny Skrevet 15. april 2010 #24 Skrevet 15. april 2010 (endret) Egen utstråling kan gjøre hvem som helst pen utvendig. Så kommer smil, bra holdning og oppførsel. Da er du pen. Endret 15. april 2010 av Aubrey
Mir Skrevet 15. april 2010 #25 Skrevet 15. april 2010 Tja, utstrålig og holdning er også for meg hva som ofte gjør en dame pen(ere). Det er jo av og til man ser noen som man tenker; jøss hun var pen. Mye med øyne og hva som kommer frem ved bruk av smil. F.eks Amanda Righetti: http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/Amanda_Righetti-1-Friday_the_13th.jpg og Liv Tyler: http://access.nscpcdn.com/gallery/i/t/tyler/lg1a.jpg Det er to flotte damer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #26 Skrevet 15. april 2010 veldig klassisk pen tror alle jenter vil se sånn ut og den kroppen her Dette ble faktisk for maskulint.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #27 Skrevet 15. april 2010 Jennifer Garner er utrolig skjønn og med verdens mest nydelige smil! Kjempe nydelig
Wonders Skrevet 22. april 2010 #28 Skrevet 22. april 2010 Holdningen, kroppsspråket, ser ut som om hun trives. At hun er velkledd med rene, strøkene klær uten hull eller rift. Håret er pent stellt og nyvasket. Neiler som oxo er velpleid. Skone må være rene, uten hull eller mangler. Hater når alt er fint, men så har hun ikke flikket helene, så de ser utlitte ut. Det er som å pusse tenna, noe du MÅ gjøre... At hun ser sunn ut, glad inni seg. Kan være ung eller gammel, stor eller liten. Spiller ingen rolle. Når jeg venter på tbanen eller trikk er det mye å se på i Oslo. Så jeg legger merke til når noen er flidd og ser ut som de trives. Jeg tenker ; "hun ser jammen flott ut, slik vil jeg oxo være", og det hender jeg sier det til pers. Synes det er på sin plass.
Gjest strykebrett Skrevet 22. april 2010 #29 Skrevet 22. april 2010 Jeg syns det er vakkert med jenter som har en fin måte å gå på, ånne som er så rette i ryggen og går så pent som en slags ballettdanser eller noe. Vanskelig å forklare egentlig. Så syns jeg det er fint med jenter som har en gjennomført stil. Kan være litt røft eller feminint, men jeg syns det ser bedre ut med en slags image, enn bare jeans og allværsjakke og andre helt anonyme påkledninger.
Gjest Psiv Skrevet 22. april 2010 #30 Skrevet 22. april 2010 Så syns jeg det er fint med jenter som har en gjennomført stil. Kan være litt røft eller feminint, men jeg syns det ser bedre ut med en slags image, enn bare jeans og allværsjakke og andre helt anonyme påkledninger. Enig med du!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. april 2010 #31 Skrevet 25. april 2010 Fyldige lepper og/eller store øyne. Liten nese. Markerte kinnben. Ren hud.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. april 2010 #32 Skrevet 29. april 2010 Syns hu har for stor jeg. Burde ikke bruke så ettersittende kjole. Mens menn elsker det... Og gjerne vil se mer slik Forøvrig så er smilet det viktigste hos en kvinne. Fulgt av følsomme pupper
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #33 Skrevet 29. april 2010 Mens menn elsker det... Og gjerne vil se mer slik Forøvrig så er smilet det viktigste hos en kvinne. Fulgt av følsomme pupper Jeg mener å huske at du i andre tråder har markert deg som motstander av silikoninnlegg. Men det gjelder kanskje ikke ved bare beskuelse ? Du kan ikke se på en kvinne om hun har følsomme pupper, da. Da må du nok sjarmere henne til mer intim omgang .
Gjest brutal_mann Skrevet 30. april 2010 #34 Skrevet 30. april 2010 Jeg mener å huske at du i andre tråder har markert deg som motstander av silikoninnlegg. Men det gjelder kanskje ikke ved bare beskuelse ? Du kan ikke se på en kvinne om hun har følsomme pupper, da. Da må du nok sjarmere henne til mer intim omgang . Beklager, jeg var upresis. Menn vil gjerne se mer (tettsittende)kjoler. Og det er da _lett_ å se om en kvinne har følsomm pupper! I alle fall har jeg att stor suksess med det så langt (Ignorere statestikker som viser at nesten alle kvinner har det...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå