Gå til innhold

Hva gjør ei dame pen utvendig

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du gjør ei dame pen når det kommer til det ytre, uten at vi tar med personlighet, utstråling og sånt, kun utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann, men nå mener jeg at utseende og personlighet ofte henger sterkt i sammen. Personligheten til kjæresten forsterker hans utseende, og jo flottere innvendig jeg syntes han var da jeg møtte ham første gang, jo flottere ble han utenpå også.

Uansett, det finnes ingen fasit på hva som gjør en dame eller mann pen, vakker eller flott. F.eks synes jeg Audrey Hepburn er nydelig, men det har kanskje mest med at hun fremstår yndig, i tillegg å ha fantastisk flotte øyne. Hele damen utstrålte i sin tid eleganse. Men jeg tror også her at mitt inntrykk av hennes personlighet også "gjør" henne pen (evt. enda penere).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes kvinner som er slanke er pene. De kan godt ha former, som f.eks Beyonce eller Jennifer Lopes, men dette er ikke aa ha former. Det er aa vaere feit.

Videre synes jeg at moerkt haar, gjerne med kroeller er nydelig, oeyenfargen spiller mindre rolle, men groenne eller brune oeyne er ofte veldig pent.

Huden maa vaere fri for masse urenheter, og hun maa ikke vaere for hoey mellom 165 og 175 synes jeg er penest.

Skrevet

Oh. Dette kan jeg. Hva som gjør ei jente pen utvendig.. Hele henne. Det vil altså si alt. Hvordan hun ser ut og fremstår når hun smiler, og hva hun gjør med øynene samtidig. Blikket hennes, og bevegelsene hun gjør med hendene. Holdningen hennes, hvordan hun fremstår ved å bare kaste et blikk på henne. Kroppsvekt er også, tro det eller ei, viktig. Ikke for tynn, ikke for tjukk. Det går nemlig en grense begge veier. Former er tiltrekkende og til å foretrekke, men små pupper er ikke nødvendigvis negativt.

Der har vi det for min del. Også er det alt det andre. Klær, utstråling, blabla, men det ble man visstnok bedt om å ikke ta hensyn til.

Skrevet (endret)

Det har mye med symmetri å gjøre og riktige proposjoner i ansiket. En verdensomspennende undersøkelse om dette jeg leste en gang gikk på at idealet hadde hjerteformet ansikt, fyldige lepper, store øyne, høy panne, høye kinnben, liten nese, jevn glatt hud og rette hvite tenner. Dette var et globalt ideal. Stemmer nok bra. I tillegg timeglass figur, bra høyde og langt sunt hår.

Endret av Vinnie
Skrevet

At de er sunne og friske.

Gjest Dorey
Skrevet (endret)

Langt Brun blondt hår,mørke øyne,gylden hud,ren hud,pene tenner.

Eks:victoria secret modellene er sykt pene.

Hadde gjort alt for dette håret :rødme:

http://i.usatoday.net/news/_photos/2008/05/26/victoriasecretx.jpg

Ikke umulig å få til det. Bare bruk extensions, det er det alle Hollywood-damene med flott stort hår gjør ;)

Endret av Dorey
Skrevet

Hmm.. Jeg har sånnt hår.. det er massevis av jobb å holde i orden.. :P

Skrevet

Ikke umulig å få til det. Bare bruk extensions, det er det alle Hollywood-damene med flott stort hår gjør ;)

Har hatt extsentions jeg , var ikke i nærheten av dette. Men så hadde jeg ikke min egen stylist til å ordne det heller da.

Gjest Guffen
Skrevet

Hva synes du gjør ei dame pen når det kommer til det ytre, uten at vi tar med personlighet, utstråling og sånt, kun utseende?

En dose forelskelse, et par tykke ølbriller og en dæsj langvarig avholdenhet gjør enhver dame vakker.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes at jenter med kontraster er pene.

KJEMPESTORE øyne og bitteliten nese, eller store pupper og smal midje, det er proposjonerte kontraster jeg faller for hos jenter.

Ellers må de se velstelte ut, både på avstand og nærme. Det siste slår ganske ofte feil når det kommer til hår, negler og hud.

Det hjelper ikke å ha den deiligste silhuetten i byen om man ser ut som et oransjt krater i trynet med oppspiste negler..

Gjest lolita___
Skrevet

jeg tenker mer på fargen på håret jeg da :sjenert:

Gjest Dainty
Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å svare på. Det finnes så mange typer skjønnhet. For eksempel synes jeg denne dama er utrolig pen:

http://image3.examiner.com/images/blog/EXID5590/images/390px-Monica_Bellucci_2003%281%29.jpg

Det samme synes jeg om denne:

http://deceiver.com/wp-content/uploads/2009/02/gwyneth-paltrow.jpg

Som du ser, har disse to damene verken samme ansiktstrekk, hårfarge, hudtone, figur eller nasjonalitet. Allikevel synes jeg begge to er pene.

Men sånn generelt kan jeg si at jeg synes jenter som er slanke, feminine og pikante er de peneste. Sånne jenter som er like vakre en søndag uten sminke med ugredd hår som på en fest, og som har en naturlig glød :)

Gjest lolita___
Skrevet

veldig klassisk pen tror alle jenter vil se sånn utforbesmodels_DoutzenKroes.jpg

Skrevet

Syns hu har for stor jeg. Burde ikke bruke så ettersittende kjole.

Gjest lolita___
Skrevet

oj litt store bilder upps..sorry.

Jeg synest det er utrolig pent med feminine former,bare hun der er falsk da både foran og bak har hun silikon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...