Gjest Glør Skrevet 5. april 2010 #21 Skrevet 5. april 2010 Eller hvis du får invites du ikke vil ha, da bare trykker du på "blokker denne applikasjonen" på invitesida.
Duplex Skrevet 5. april 2010 #23 Skrevet 5. april 2010 Jeg blokker alt av applikasjoner, og er fornøyd med det. Men må innrømme at jeg i begynnelsen sendte noen drinker og mottok noen smil, men dette tok jo så sabla mye tid! Jeg lurer på hvordan det er mulig for folk å rekke over alle -villes, hjerter og glitterbilder, det tar jo evigheter å være aktiv på slikt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 Jeg forstår ikke greia med at man skal dele alt man holder på med hele tiden. Fremtidens pc'er blir vel sånn også, tenker jeg, at alt man gjør blir publisert på internett. "Kjell spiller kabal (i arbeidstiden), og den går ikke opp".
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #25 Skrevet 5. april 2010 Jeg har hatt perioder hvor jeg har spilt en del spill på Facebook. MEN: jeg endrer settingen så det ikke deles med andre. Jeg kan ikke se hvorfor andre personer skal se hva jeg holder på med hele tiden - og synes også selv at det er så totalt irrelevant med alle spill-oppdateringene på news-feeden at de spillene som dukker opp der blokkerer jeg.
Jade Skrevet 6. april 2010 #26 Skrevet 6. april 2010 Jeg blokkerer alle applikasjoner unntatt Movies. Den synes jeg er kjekk å ha. Alt annet er bare tull og vas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå