Gjest Madam Felle Skrevet 28. desember 2003 #221 Del Skrevet 28. desember 2003 Nei nå får det være nok for i kveld. Klarer jo aldri å komme meg tidlig i sengen :-? merkelige greier det der forstår du, jaja kjekt at jeg da kan tulle meg litt her inne, siden det ikke er så mange andre jeg kan tulle med. Men nå skal jeg finne sengen, for nå henger posene under øynene mine snart nede på knærne og det kan jeg love deg er ikke noe vakkert syn. Natta bippen sove godt, noe jeg tror du gjør allerede. Fint at en av oss er fornuftig da, om du da ikke sietter et eller annet sted og spiller NÆÆÆÆÆÆ du sover nok, og nå bare balber jeg og babler som bare det, og det er sikkert for at jeg er overtrøtt de lux. Jaja mye rart som da kan komme ut av kjeften da nei nå skal jeg bable meg til sengs, for jeg babler jo til og med der, så det er jo litt synd på min kjære da, som aldri får fri fra bablingen min. men men som de sier en skal både på godt og vondt, og jeg gjør jo ikke noe ondt når jeg sover da. hmmm tror jeg da, men ikke som jeg får med meg da, men kanskje jeg gjør det likvel hmmm det var noe å tenke på gitt. :-? Hva kan en egentlig gjøre for ondt når en sover, veeeeeel har jo slått til min kjære ett par ganger i søvne da, og det er jo ikke noe videre snilt, men kan en aklle det en ond handling? jeg er jo ikke tilregnelig i det jeg gjør det, for jeg husker jo ikke noe når jeg våkner om morningen! :-? Men det er jo heller ikke en god handling da, så hva er det egentlig? :-? ikke lett den der gitt! og jeg fortsetter og bable og bable her inne, men nå skal jeg slutte å bable, og heller bable slik at jeg selv ikke hører at jeg babler, for da slipper jeg bablingen min. men det gjør tydeligvis ikke du, for jeg fortsetter og bable og bable her inne jeg, og klarer ikke helt å stoppe, fingrene går av seg selv, og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Beklager bippen, men nå har fingrene mine gått agurk, og jeg klarer ikke å stoppe de, jaja ørene dine får vel tåle dette da håper jeg :-? Der ble de litt roligere gitt, og siden de nå er litt roligere skal jeg slutte av og sove litt i stedet. Så natta bippen sove godt, tror faktisk jeg har sagt det tidligere, men sier det en gang til i tilfelle jeg ikke har sagt det, for har jeg ikke sagt det er det uhøflig av meg og ikke si det. Og det må du være enig i, for det er ikke høflig og ikke si natta til deg. så igjen natta sove godt, og nå burde du egentlig bare kommet inn her og bedt meg holde kjeft, for det bør jeg egentlig gjøre nå, så da gjør jeg det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. desember 2003 #222 Del Skrevet 28. desember 2003 Natta, din gærning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #223 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal si du har vært aktiv i grotten min Madammen Forrige kveld/natt så jeg faktisk på tv ingen vits i å henge rundt her..må jo oppsøke folk her for tiden jo. Så stille og kjedelig her nå at jeg får nesten mark av mindre Ser ut til at du hadde det hyggelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #224 Del Skrevet 28. desember 2003 Natta' date=' din gærning! [/quote'] :o Er det Madammen du forfølger, eller var det meg du kalte gærning :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. desember 2003 #225 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal si du har vært aktiv i grotten min Madammen Forrige kveld/natt så jeg faktisk på tv ingen vits i å henge rundt her..må jo oppsøke folk her for tiden jo. Så stille og kjedelig her nå at jeg får nesten mark av mindre Ser ut til at du hadde det hyggelig da Det var jo derfor jeg var aktiv her inne, for det var jo ingen andre steder. Måtte jo ha noe å gjøre da. Håper du likte nattahistorien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #226 Del Skrevet 28. desember 2003 Jadda holdt nesten på å le meg ihjel jeg..får komme sterkere tilbake i dagboka di senere. Må overlate tastaturet til en annen her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. desember 2003 #227 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjedet meg forstår du måtte jo finne på noe, og siden hendene gikk av seg selv var detikke mye å gjøre med den biten. Skal se tv nå snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #228 Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for at du kom innom :D Håper dagen din har vært fin. Nå skal jeg sove Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. desember 2003 #229 Del Skrevet 29. desember 2003 Natta bippen, sove godt og drømme søtt. Skal prøve å komme meg til sengs jeg også nå, for nå henger posene langt under føttene mine. :-? natta sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 29. desember 2003 #230 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Bippen! Må jo innom dagboken din jeg også, siden vi blir så godt kjent her inne på natterstider... Du er virkelig en ivrig snikk-snakker du, og har mange morsomme tråder å komme med. Vi trengte en som deg her inne! Ha en koselig natt videre, Bippen! Jeg blir nok her en stund til jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #231 Del Skrevet 29. desember 2003 Koselig med nattbesøk, Ruby :D Jammen på tide..skal nok karre meg inn i dagboka di i morgen..nå MÅ jeg snart sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 29. desember 2003 #232 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei hei, jeg tenkte du måtte få en hilsen i boka de. Du får sove godt nå.. Så får du ha en fortryllende da i morgen :D Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #233 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Hedda! :D God morgen.. Håper du hadde en fin natt her alene. Hatt flere av dem jeg også. Men formen blir så dårlig dagen etter,. Ha en fiin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #234 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva skal jeg finne på nå da. Ingen å leke med lenger Dette ble så kjedelig. Gleder meg til jula er over.. Nå må jeg gå å vekke alle som sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #235 Del Skrevet 29. desember 2003 Jatta jatta jatta Her var det veeldig livat i dag :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #236 Del Skrevet 29. desember 2003 Nå må jeg lage litt mat. Håper det er litt mer folksomt her i kveld...før jeg sovner..gjeeeeesp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #237 Del Skrevet 29. desember 2003 Først var det mange her, og plutselig helt tomt. Tror det spøker her jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 29. desember 2003 #238 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg er hvertfall her.... Ha en flott kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Fredslilja :D Koselig at du kom innom en tur. Ha en fortsatt fin kveld du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. desember 2003 #240 Del Skrevet 30. desember 2003 Natta bippen! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå