Soul Skrevet 1. januar 2004 #301 Del Skrevet 1. januar 2004 Her er jeg bippen! Takk for hilsen. Men hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 1. januar 2004 Heihei Her kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #303 Del Skrevet 1. januar 2004 Og her kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #304 Del Skrevet 1. januar 2004 St.Valentines dagen Det er forskjellige oppfatninger når det gjelder opprinnelsen til St. Valentine’s Dag. Enkelte eksperter hevder at dagen stammer fra St. Valentine, en romer som ble martyr fordi han nektet å oppgi sin kristne tro. Han døde 14. februar i året 269, på den dag som var avsatt til kjærlighetslotterier. Legenden vil ha det til at St. Valentine etterlot en avskjedshilsen til fengselsvokterens datter, undertegnet ”From Your Valentine”. Andre versjoner av beretningen forteller at St. Valentine tjenestegjorde som tempelprest under keiser Claudius. Claudius skal ha kastet Valentine i fengsel for å ha motarbeidet ham. I alle fall: i 496 reserverte pave Gelasius 14. februar til minne og ære for St. Valentine. Etter hvert ble 14. februar den dagen da man utvekslet kjærlighetserklæringer, og St. Valentine ble de forelskedes helgenfigur. Dagen ble markert med å sende dikt og enkle gaver som blomster og konfekt. Ofte ble det arrangert sosiale sammenkomster eller ball. I Norge er det først nå i de senere år at vi har begynt å interessere oss for denne dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #305 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei Madammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #306 Del Skrevet 1. januar 2004 hei hei bippen, hadde du en fin kveld i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #307 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei. Hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #308 Del Skrevet 2. januar 2004 Greit nok, slappet av her hjemme. Ingen sprell på noen, og det var deilig. Men hvorfor hadde ikke du en koselig kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. januar 2004 #309 Del Skrevet 2. januar 2004 'scjus me Bippen, men boka di var så full av Madamens skriblerier. Hvem kunne ha ant at det var din? Godt Nytt År til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #310 Del Skrevet 2. januar 2004 Greit nok, slappet av her hjemme. Ingen sprell på noen, og det var deilig. Men hvorfor hadde ikke du en koselig kveld? Fordi jeg hater raketter DERFOR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #311 Del Skrevet 2. januar 2004 'scjus me Bippen, men boka di var så full av Madamens skriblerier. Hvem kunne ha ant at det var din? Godt Nytt År til deg også. Du er tilgitt LH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 2. januar 2004 God Morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #313 Del Skrevet 2. januar 2004 Fordi jeg hater raketter DERFOR!! Ok. :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 2. januar 2004 #314 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 2. januar 2004 #315 Del Skrevet 2. januar 2004 God ettermiddag i stuen! Håper du har det varmt og at du smiler!! Kos deg videre på en fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 2. januar 2004 Jadda..her er det deilig og varmt :D Ha en fin fredagskveld du også Fredslilja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 2. januar 2004 #317 Del Skrevet 2. januar 2004 Men Bippen da, nå er det jo lørdag.... 8) Hei hei nye dag!!! Ha det fint på vei inn i natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #318 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, det er lørdag ja Natta sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. januar 2004 #319 Del Skrevet 3. januar 2004 Natta :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. januar 2004 #320 Del Skrevet 3. januar 2004 Natta frøken bipp, nå må du sove godt. Du må ikke stå opp bare for å lese denne meldingen, for det kan du gjøre i morgen. Da er det en ny dag, der du må være frisk og opplagt til mer sprell. Vel ikke sprell fra meg da, for jeg er jo bare snill og grei. Men fra deg selv eller noen andre her inne, men husk det er ikke meg. Er en liten engel med helt hvite vinger. Jaja bippeluppen, nå har klokken blitt AAAAAAAAAlt for meget i dag også, og her sitter jeg som vanlig, ensom og forlatt. Ingen vil leke med meg, men du må for all del ikke stå opp, for jeg overlever nok. Du må huske på å få skjønnhetssøvnen din du, ja da for den er mye viktigere enn lille meg. Sånn er det bare, for ellers kan du få poser under øynene og det er ikke pent. Bare spør meg, for jeg har poser under skosålene jeg nå. :-? Jaja dette ble en spennende historie som du kan lese i morgen når du vokner utvilt fra skjønnhetssøvnen din. Så ja sove godt nå, for det fortjener du, og ikke tenk på meg som sitter her fortsatt ensom og forlatt. Nei da må for all del ikke tenke på meg. jeg koser meg her jeg sitter og skriver histori til deg. Burde vel kommet meg til sengs nå, emn akkurat nå er jeg så overtrøtt at jeg sikkert bare ville lagt og rullet meg rundt i sengen min. Det er ikke lurt det du, selv om sengen er varm og deilig, hmmm kanskje jeg skulle gjort det. Jo da det skal jeg gjøre etter jeg er ferdig å skrive historie til deg frøken bipp. Du ligger vel og sover nå du, mens jeg sitter her og knoter i vei. jaja sånn kan det gå, har jo gjort det før, og det går helt fint. Kjeder meg ikke, oh neida dette er så koselig så, burde gjøre det hver kveld gitt. Ser du at det er morsommere å være inne i din dagbok enn min egen! nei nå får jeg finne sengen, og har jeg ikke sagt natta før får jeg si det nå. Natta bippen sove godt, for nå skal alle bipper sove godt. Skjønnhetssøvnen må de ha tralalalalalaaaaaaaaa. NATTA VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå