Gå til innhold

Bippen`s grotte

bippbipp

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Når Napoleon inspiserte artilleriet ved beleiringen av Toulon så så han at et batteri var uten mannskap, på grunn av at de lå farlig nært fiendens Fort. Napoleon satte da opp en skilt hvor det stod: "Batteries des homme", som betyr "Batteriet med menn uten frykt". Snart så svermet det til med frivillige for å bemanne kanonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Hvis en statue av en person til hest har begge frambena i luften, så døde den personen i kamp.

Hvis hesten har et av frambena i luften, så døde personen etter å ha blitt skadet i kamp.

Hvis hesten har alle fire bena på bakken, så døde personen av naturlige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Uttrykket "The whole 9 yards" stammer fra piloter under andre verdenskrig Sør i Stillehavet.

Når de ladet flyene på bakken, så målte 50. mitraljøse ammunisjonen nøyaktig 27 for, før den ble ladet inn i flyet. Hvis piloten fyrte av all ammunisjonen mot et mål, så fikk det "the whole 9 yards.."

Jeg kjeder meg ikke, næææææææida bare virker slik. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

nei nå skal denne damen finne sengen, for nå har hun vært oppe alt for lenge atter en gang. :evil: Lærer tydeligvis aldri jeg. :klaske:

jaja skal ikke la dette bli en lang forhandling, om at jeg nå skal lale sengen. :sjarmor: bare litt :ler:

Det var engang en motorsyklist som var ute på tur. Det var sent om kvelden, og motorsyklisten så ikke mye pga mørket. Plutselig så han to lys. Da tenkte han: "Der er det meg to andre motorsyklister i mørket." Nå skal jeg sannelig kjøre midt i mellom dem...

Natta bippen sove godt, noe du sikkert gjør allerede. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :D

Våknet tidlig i dag.

Bare for å se at det er minus 12 grader ute "grøsse" :sjokkert: og grue :hår:

Kan ikke si at jeg gleder meg til å gå ut nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he det er bra bippen :lol: Da kan vel jeg si GOD MORGEN til deg nå :blunke: Så godt at du har madammen til å lære deg litt historie om natta forresten, det var betryggende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdagskveld Bippen!! Tusen takk for hyggelig godmorgen-melding, men det var maaange timer før mine øyner så dagens lys.. Men koselig var det! Håper du har hatt en fortreffelig dag! God kveld videre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei bippbipp!!

Desverr rakk jeg ikke å legge igjen julehilsen til deg før jul, men bedre sent enn aldri, vet du....

Håper du har hatt mange fine juledager. Ønsker deg en fortsatt god jul og et riktig godt nyttår!!

Er jeg tilgitt nå?? :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse besøk jeg fikk når jeg ikke var "hjemme".

Typisk!!

Si fra neste gang så blir det kaffe og nystekte vafler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Juhu! Da fant jeg jammen fram til grotten din, gitt, bipp bipp! :wink:

*forsyner seg med en vaffel med bringebærsyltetøy og skåler med en god kopp kaffe* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...