Gjest caramiacaramella Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hva er din hangovermat? For min del er det taco, taco,taco! Så fettete og usunn som mulig! Får ofte fryktelig lyst på hardkokt egg også dagen derpå, av en eller annen grunn. Så, hva liker du å spise når du er fyllesyk?
The Kitten Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Av en eller annen grunn får jeg alltid lyst på appelsinjuie. Utenom det får jeg ikke lyst på noe spesielt.
Shade Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Det først jeg hiver i meg er som oftest chips Men det aller beste dagen derpå er stekt sandwich: 2 brødskiver (alt brød går fint men det er best med ferdig oppskjært) Grov Idun Sennep på glass Tomatskiver med salt på Skinke (alt fra røkt kalkun til hamburgerrygg går) Ost (helst lagret jarlsberg) Pepper Smør sennep på skivene, legg pålegget mellom de og stek i olivenolje til osten er smeltet og de har fått en fin brunfarge. Ellers så er Chicken McNuggets aldri å forakte
Tabris Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg blir veldig saltsyk. Og brus-syk. Så jeg passer alltid på å ha nudler, pommes frites, evt. vegetarburger, chips og masse brus hjemme før jeg tar meg en fest.
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Det først jeg hiver i meg er som oftest chips Men det aller beste dagen derpå er stekt sandwich: 2 brødskiver (alt brød går fint men det er best med ferdig oppskjært) Grov Idun Sennep på glass Tomatskiver med salt på Skinke (alt fra røkt kalkun til hamburgerrygg går) Ost (helst lagret jarlsberg) Pepper Smør sennep på skivene, legg pålegget mellom de og stek i olivenolje til osten er smeltet og de har fått en fin brunfarge. Ellers så er Chicken McNuggets aldri å forakte Å gud,det hørtes godt ut! Jeg blir alltid utrolig sulten dagen derpå jeg, kan ikke fortelle deg hvor mye jeg har spist allerede idag! Og til og med nå, med tomatsuppe og brød, tre loffskiver med egg og en halv pose chips innabords sitter jeg og venter utålmodig på at Tacokjøkkenet i byen skal åpne så jeg kan kjøpe meg en burrito.
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Tacokjøkken? Bor du i Oslo? Hvor ligger det?
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Tacokjøkken? Bor du i Oslo? Hvor ligger det? Jeg bor i Kristiansand. Såvidt jeg vet finnes Tacokjøkkenet bare her nå,men de vil visst gjøre det til en kjede Det er en restaurant, men mye billigere enn vanlige restauranter liksom. Og maten er utrolig god!
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Æsj.. Høres kjempegodt ut! Har vært mange tacokjeder i Oslo gjennom årene, men de overlever liksom aldri..
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Sjokomelk. Jeg MÅ ha sjokomelk. Mat blir gjerne en burger av den feteste typen, da snakker vi bbq saus, bacon, ekstra ost. Den dryppeeeer.
-Fisken- Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Jeg MÅ ha egg. Enten stekt eller kokt. På brødskive, gjerne sammen med bacon eller stekt skinke. Og agurk, tomat og løk. Før frokosten smaker potetgull veldig godt, og selvfølgelig, masse brus.
Virvel Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Egg, bacon og chilibønner. Eller ostesmørbrød av en eller annen sort (i stekeovnen), gjerne med hvitløkssmør, tomat og ost. Mmmm!
Frøken Helene Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Iskald pepsimax og sjokomelk. Det er HELT nødvendig. Jeg må også ha noe salt å spise. Trenger ikke være junkfood, ferske rundstykker med salami og majones gjør susen også.
sleazejenta Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 pleier som regel å starte dagen med left over potetgull. Så syns man det er godt med pizza fra peppes! alternativt fæl gatekjøkkenmat...og masse masse cola!
Leanne Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 Det første jeg spiser etter en fest, er som regel egg i en eller annen variant og et lass med salt... - Karbonadesmørbrød med egg - Egg og bacon - Omelett med bacon, paprika, sopp, løk osv... - Brødskive med eggerøre og spekeskinke Ut over dagen spiser jeg MASSE mat, putter i meg alt jeg kommer over :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå