Gå til innhold

Ankomst på hotellet for bryllupsnatt...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om jeg kan se for meg å ankomme hotellet i full mundur, samtidig blir det teit å skifte først... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke skifte for å reise til hotellet. Blir ikke det bare stress da? Og skal ikke brudgommen hjelpe til med å få av "utstyret"? hehe..

Skrevet

Jeg skiftet ikke først. Hadde bare blitt stress å skulle styre med det i lokalet, og å få med seg kjolen og alt tilbehør til hotellet... når vi kom til hotellet var det midt i stengetiden til utestedet som hørte til hotellet, og jeg sto midt i resespsjonen omgitt av fulle gjester - som alle syntes jeg var verdens fineste brud :ler:

Skrevet

Jeg skal ikke skifte først, blir jo bare stress. Du gifter deg bare en gang (forhåpentligvis), og spiller det noen rolle om alle ser at du er nygift og lykkelig? :)

Skrevet

Eller så kan dere være utradisjonelle som oss:

- "bryllupsnatt" på flott hotell med suite og boblebad fra søndag til mandag

(Dere er uthvilte og klare for å kun nyte hverandre et døgn! Mmmmm.....)

Gjest Sommerjenta*
Skrevet

Neisj, å ankomme i full brudemundur, kjør på sier jeg, er vel ikke noe i veien for det. Dersom det hadde dukket opp en brud uforvarende et sted jeg bodde, hadde jeg alternativt beundret på avstand eller gratulert brudeparet. Er nok promilleavhengig reaksjonsmønsteret det :gjeiper: Er ikke så lang tid man blir stående i resepsjonen heller da, om man ikke synes oppmerksomheten er så behagelig.

Driver å lurer på om ikke sambo burde sjekke inn på hotellet før vielsen slik at bagen etc. allerede er på plass der så kan vi bare snike oss opp på rommet og enten :sengekos: eller :natti: avhengig av formen. Glder meg uansett :rødme:

Skrevet

Nope, jeg skal ikke skifte. Kommer nok til å gå i full mundur. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skal nok ikke skifte nei. men sjekk-inn på forhånd hørtes deilig ut. Skal definitivt vurdere det!

Skrevet

Min kjære skal sjekke inn på hotellet samtidig som jeg er hos frisøren på bryllupsdagen. Dette har vi avtalt med hotellet. Han tar da med det vi trenger til natten og klær til dagen etterpå. Bryllupslokalet vårt er ca 5 minutters rolig gange fra hotellet og jeg har ikke tenkt å skifte først. Vil ha mannen min for meg selv med brudestasen på...

Skrevet

Jeg skal heller ikke skifte. Vil ha på meg kjolen så lenge som mulig! :jepp:

Hørtes forresten lurt ut å sjekke inn på forhånd. Det skal vi fikse. Takk for tipset!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på hotell. Der kommer de fleste bruder med fullt utstyr :) Bare koselig det!

Og ofte om de ikke har sjekket inn på forhånd, så oppgraderer jeg de til bedre rom ;)

Også mange som sjekker inn på dagen, da ordner entem brud, eller brudgom seg på hotellet.

Men si fra både når du booker og når du sjekker inn at dere er brudepar, da får dere ofte finere rom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...