Gå til innhold

Cravings


Stellia

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg er (ufrivillig?) opptatt av alt som har med klær, sminke og hudprodukter å gjøre. Det er dyrt i lengden, men jeg lar meg visst ikke stoppe. Shoppingaddict? Sikkert. Tviler på at en dagbok vil være med på å kurere, men det får la gå.

Velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk nylig til innkjøp av den etterlengtede Bayswater fra Mulberry i fargen Oak, og jeg har aldri vært mer forelsket. :hjerte: Den er så herlig! Skinnet, fargen, fasongen.... Alt.

Mye vil ha mer, og jeg er allerede på utkikk etter neste veskefangst. Valget faller muligens på Bow Satchel fra Miu Miu, men jeg er usikker på hvilken farge, selv om dette er en sterk kandidat. Litt skeptisk til å handle slikt over nettet, så det får bli med neste utenlandstur hvor det finnes en Miu Miu-butikk, noe som jeg tror vil bli en stund til.

Endret av Stellia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si jeg kjenner meg igjen i det du sier.

Klarer ikke å la være...

Det er derfor det er så fint å ha et fellesområde hvor vi kan la behovene løpe løpsk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som regelrett kjeder seg ved helligdager? Søndager er ukens verste dag, og nå har jeg hatt flere søndager på rekke og rad enn jeg klarer å takle.

Derfor.... nettshopping. :tommelopp:

Dagens kjøp (hittil) er 100% Waterproof Mascara fra Rimmel. 60 kr. på eBay. I like!

Har brukt den så lenge jeg kan huske. Ikke at den er så revolusjonerende, men det er faktisk den eneste maskaraen som får vippene mine til å holde "krøllen" når jeg bruker vippetang. Og ja, jeg har prøvd mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glo Minerals Undereye Concealer dumpet ned i postkassen min i dag. Bestilte for 2-3 dager siden fra England. Rekordkjapp levering!

Var veldig usikker på hvilket farge jeg skulle velge, men endte opp med Natural. Tror jeg bommet litt. Den mørkeste halvdelen er helt ubrukelig, mens den andre halvdelen kan jeg til nøds bruke. Ellers liket jeg konsistensen, men den la seg litt i linjene. Om det er alderdommen eller concealeren sin skyld, kan jo heller diskuteres. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kribler i fingrene etter å shoppe, men det er søndag, og jeg finner ingenting jeg virkelig ha etter å ha trålet meg gjennom flere nettsider. Ikke at det egentlig er en dum ting.

Jeg er på jakt etter den perfekte parkasen. Har veldig lyst på denne, men størrelsen min er utsolgt. Synes mange av dem blir for lite feminine. Skal kanskje noe til for å få en parkas feminin, men jeg vil helst unngå å se ut som en pose med et menneske i.

Noen tips til fine parkaser?

Topshop pleier å være spesialister på parkaser, men finner ingen jeg liker på nettsidene. Relativt dårlig utvalg også.

Endret av Stellia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...