Gå til innhold

Hun vil ha tiss!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dama har lyst til at jeg skal urinere inni henne etter sex. Jeg liker ikke helt tanken, men ønsker deres innspill på saken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Så lenge det ikke er fullstendig frastøtende for deg, så prøv da vel :) Hvor deilig er det ikke å se at partneren virkelig nyter noe du gjør for ham/henne? Kanskje hun blir så vill av at du oppfyller en av fantasiene hennes at hun gjør det samme for deg? ;)

Gjest hogwash
Skrevet (endret)

Så lenge det ikke er fullstendig frastøtende for deg, så prøv da vel :) Hvor deilig er det ikke å se at partneren virkelig nyter noe du gjør for ham/henne? Kanskje hun blir så vill av at du oppfyller en av fantasiene hennes at hun gjør det samme for deg? ;)

Helt enig, dra henne med i dusjen og la det stå til hvis du er litt usikker, i verste fall har du nå fått bekreftet at det ikke er noe for deg, og dama har fått se at du er villig til å strekke deg for å glede henne.

EDIT: Med mindre dette kan øke sjansene veldig for infeksjoner og sånt? Urin er vel sterilt akkurat når det kommer ut?

Endret av hogwash
Skrevet

Hver sin smak. For min del syns jeg dette er jævlig ekkelt.

Skrevet

Det er helt ufarlig, hogwash. Men at folk synes det er ekkelt har jeg all respekt for. Derimot kan jeg si at jeg ville vært villig til å prøve det, og også gjenta det en gang i blant til tross for at det ikke var MIN preferanse seksuelt om det var kjæresten min sin. Give some and get some, liksom.

Gjest Armule
Skrevet

Jeg tenker at det nok er lettere å være den som tisser, for en som ikke egentlig tenner på det men gjør det for partnerens skyld. Det hadde kanskje vært litt verre om hun hadde spurt om å få tisse på deg etter sexen? Jeg kan strekke meg veldig langt for en partner, men å bli tissa på hadde jeg vært ytterst skeptisk til. Å tisse på ham derimot, det hadde ikke vært like ille tror jeg.

Skrevet

Det er bare å prøve i dusjen...det kan jo hende det er ting du vil ha henne med på også. Noen ganger kan det være smart å strekke seg litt lenger enn sine egne favoritter... :lur:

Hvis det byr deg i mot etter å ha prøvd det...så dropp det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...