Gå til innhold

Seborreisk eksem


Fremhevede innlegg

Gjest Krister
Skrevet

Jeg har fått påvist seborreisk eksem/flasseksem på kroppen. Legen ga meg et hydrokortison/soppreparat som har tatt knekken på det verste utslettet, men jeg ble satt opp på nye timer hos legen. Jeg antar det er for å diskutere videre behandling.

Er det noen som har fått eksem i voksen alder? Hva slags behandling(både forebyggende og ved utbrudd) bruker dere for å holde utslettet i sjakk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg bruker ved utbrudd i ansiktet er Pevisone krem. I hodebunnen bruker jeg selukos shampo som jeg kjøper på apoteket.

Gjest Gjest
Skrevet

Du skal sikkert tilbake for å bli allergitestet. Det er vanlig at de prøver å finne en årsak til eksem med mindre du en historie som allergiker eller har hatt eksem som barn.

Når jeg har utbrudd bruker jeg Daktacort krem som foreskrives av lege.

Gjest Gjest
Skrevet

Gå til hudpleier og få ordentlige produkter tilpasset din hud, så ordner det seg sikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...