Gjest Liten Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Klarte å velte et vannglass sånn at det sprutet på laptopen min i dag Tørka av med en gang og brukte hårføneren på tastaturet, men ser nå at det kommet vannskade i ene hjørnet på skjermen - det er lysere flekker der det har vært vann. Vil dette gå vekk, eller er skaden på skjermen permanent? Er det evt noe jeg kan gjøre for å fikse dette?
Rapitap Skrevet 14. september 2003 #2 Skrevet 14. september 2003 Tror ikke det går bort av seg selv, men det er jo mulig så skifte skjerm på latop'er.
Bertha Skrevet 14. september 2003 #3 Skrevet 14. september 2003 Jeg synes du skal vente noen dager og se om det forsvinner av seg selv. Dersom det er lufttilførsel til det stedet som er flekkete (vannet kom jo inn der på et vis), kan det jo muligens forsvinne på sikt.
Gjest Liten Skrevet 14. september 2003 #4 Skrevet 14. september 2003 Det ser faktisk ut som at det forsvinner. Flekken er blitt mindre og flimringa fra KG-chatten i natt, og stripa som var over skjermen da, er også borte. Kanskje skjermen egentlig ikke tåler KG-chat??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå