Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #661 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke litt trist, veldig trist, romansen min er over, vi var jo aldri i et ekte forhold, så romanske er vel den beste beskrivelsen. Det slutta bra da, vi er fremdeles veldig glad i hverandre. Men det ble ikke oss. Trist å høre. Hadde ikke engang fått det med meg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 14. desember 2012 #662 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi jeg nettopp har fått juleferie og hadde store planer om å hjelpe mor med julevasken siden ho jobber så mye for tiden. Så klarte jeg selvfølgelig å dette og brekke håndleddet (høyre til og med), og ble mer til belastning enn til hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 17. desember 2012 #663 Del Skrevet 17. desember 2012 Siden jeg hele tiden skal være "flink pike" har jeg jo ikke tid (eller samvittighet) til å slappe av når jeg endelig har ferie... Slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 17. desember 2012 #664 Del Skrevet 17. desember 2012 Fordi jeg innså at jeg har aldri får han tilbake, at jeg heller bare sakte vrir rundt kniven i mitt eget sår ved å håpe på noe annet. Og at jeg ikke klarer å innfinne meg med det jeg nettopp innså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 17. desember 2012 #665 Del Skrevet 17. desember 2012 Fordi jeg nettopp har fått juleferie og hadde store planer om å hjelpe mor med julevasken siden ho jobber så mye for tiden. Så klarte jeg selvfølgelig å dette og brekke håndleddet (høyre til og med), og ble mer til belastning enn til hjelp... Snakk om å snike seg unna med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 18. desember 2012 #666 Del Skrevet 18. desember 2012 Snakk om å snike seg unna med stil! Haha! Ja, jeg får vel se på det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 18. desember 2012 #667 Del Skrevet 18. desember 2012 Fordi jeg ikke har sett han jeg driver på med på en stund, og vi hadde Avtalt at han skulle komme idag... Meen han skulle spille fotball med gutta og var ferdig halv 10. Greit nok, men så ringer han meg kvart på 10 og sier at han har sovet til da, men kommer snart. Dukker han opp? Nei! Ikke svarer han på tlf heller. Dette er typ 3-5 gangen avtaler går i dass pga han. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 18. desember 2012 #668 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er litt trist i dag fordi jeg begynte i ny jobb idag, men trives ikke. Det var lite å gjøre, pluss at man fikk ikke noe opplæring. Finn det ut sjæl! Jeg gruer meg så til imorgen, og overimorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skriveleif Skrevet 18. desember 2012 #669 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er litt trist i dag fordi jeg lar meg selv bli utnyttet av alle for at de skal like meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. desember 2012 #670 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er litt trist i dag fordi jeg lar meg selv bli utnyttet av alle for at de skal like meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokomelk Skrevet 18. desember 2012 #671 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er litt trist i dag fordi det er klassefest og jeg er ikke invitert. I tillegg er jeg alene hjemme og kommer til å være det noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 19. desember 2012 #672 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg må også skrive noe trist for meg i natt Jeg er trist fordi jeg ikke fungerer som jeg skal, hverken fysisk eller psykisk. Og det går urettferdig utover mine nærmeste, noe som gjør meg enda mere lei.. Og likevel utsetter jeg legebesøk, enda jeg vet hvor viktig det er. Håpløst akkurat nå rett før jul og greier.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thumbeline Skrevet 19. desember 2012 #673 Del Skrevet 19. desember 2012 Fordi jeg ikke har sett han jeg driver på med på en stund, og vi hadde Avtalt at han skulle komme idag... Meen han skulle spille fotball med gutta og var ferdig halv 10. Greit nok, men så ringer han meg kvart på 10 og sier at han har sovet til da, men kommer snart. Dukker han opp? Nei! Ikke svarer han på tlf heller. Dette er typ 3-5 gangen avtaler går i dass pga han. Hurra Høres ikke ut som han er noe å samle på. Er de interessert, får de til å møtes.. Synd, men sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2012 #674 Del Skrevet 19. desember 2012 Kranglet altfor mye med kjæresten denne uka. Men av en eller annen grunn klarer jeg heller å la være. Bare lyst til å skrike men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 19. desember 2012 #675 Del Skrevet 19. desember 2012 fordi det er 2 dager til ferien starter haha. jeg er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. desember 2012 #676 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er litt trist i dag fordi det er klassefest og jeg er ikke invitert. I tillegg er jeg alene hjemme og kommer til å være det noen dager Er det offisiell klassefest eller det bare en alminnelig fest som mange i klassen skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 19. desember 2012 #677 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2012 #678 Del Skrevet 19. desember 2012 jeg har blitt lam i halve kroppen. Kunne kommet på minst 200.000 andre ting jeg heller kunne tenkt meg. Synes du tar det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 19. desember 2012 #679 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2012 #680 Del Skrevet 19. desember 2012 Er ikke så mye annet å gjøre, jeg kan ikke akkurat surve meg bra igjen Og siden det er nerver som er problemet så går det mest sannsynlig over iløpet av en måned eller to, da er det litt lettere å ikke bli helt kjeller. Oy, du er faktisk lam? Trodde bare beina dine hadde sovna og du overdrev. Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå