Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (8 minutter siden):

Tekola? Hun som hadde en koalabjørn som profilbilde

Ja, nettopp! :klappe:      ....og hei på Marianne også! :goodbye: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Ja, hvor ble Aldrisur av? Det var vel hun som hadde Jubalongen, som hun og mannen stadig dro på tur med? Husker jeg var på aleneferie (som jeg alltid var på den tiden) og satt på en benk i Spania og snakket med dere i dagboken hennes. ❤️ KG, altså, det kan være fint! 

Og sprøtt å lese at barna har blitt mange år FruN! Når skjedde det? Hvor gammel er JEG blitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kjenner meg trist i dag fordi jeg er så dårlig. Mest kjenner jeg meg vel redd akkurat nå. Skal det være sånn for alltid?-tanker. Er stort sett håpefull og tror på fremtiden min, har jeg kommet så langt, og alt det der. Men å være så fysisk dårlig er uvant og skremmende. 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner meg trist i dag fordi jeg er så dårlig. Mest kjenner jeg meg vel redd akkurat nå. Skal det være sånn for alltid?-tanker. Er stort sett håpefull og tror på fremtiden min, har jeg kommet så langt, og alt det der. Men å være så fysisk dårlig er uvant og skremmende. 😪

God bedring 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

God bedring 💚

Takk 💙

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg savner mamma :hjerte:

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supernova_87 skrev (47 minutter siden):

:klemmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (1 time siden):

Ja, hvor ble Aldrisur av? Det var vel hun som hadde Jubalongen, som hun og mannen stadig dro på tur med? Husker jeg var på aleneferie (som jeg alltid var på den tiden) og satt på en benk i Spania og snakket med dere i dagboken hennes. ❤️ KG, altså, det kan være fint! 

Og sprøtt å lese at barna har blitt mange år FruN! Når skjedde det? Hvor gammel er JEG blitt :ler:

Jeg er urolig for at hun kan ha blitt smittet og blitt syk av korona :( hun er jo i aldersgruppen som ikke takler det like bra som yngre folk 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (5 timer siden):

Jeg savner også Aldrisur! Ho og mannen var innom her en gang de var på gamle trakter, det var koselig :)

Jeg må bare konkludere med at jeg er blitt eldre i takt med ungene, selv om det langt fra føles sånn! :ler: 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN skrev (På 29.10.2022 den 23.59):

Ingen sydenferie her, «bare» fullt opp med kranglete hode og kropp og unger og gubbe og arbeidsevnevurdering/utprøving og DPS og..ja 🙈 Var det sånt man kaller livet? 😅

Frøkna har begynt på skolen da, og trives! Og lillebror gleder seg stort til det er hans tur neste høst :jepp: Koser seg veldig i bhg enda da :jepp: 

Så koselig å se at du har vært her :jepp: Har hun begynt på skolen allerede?! Tiden går altså skremmende fort! :ler: Kan tenke meg hun liker seg der, ja :jepp: Bra dere har det fint, alle sammen ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (22 timer siden):

Jeg er urolig for at hun kan ha blitt smittet og blitt syk av korona :( 
hun er jo i aldersgruppen som ikke takler det like bra som yngre folk 😕 

Hun trakk seg tilbake lenge før koronaen dukket opp mener jeg å huske. :klo: ...må da ikke snakke om alderen til en dame på det viset, Cid....jeg bøter på det ved å si at hun har såpass mye godt humør på lager og de artigfolkene motstår ALT! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hun trakk seg tilbake lenge før koronaen dukket opp mener jeg å huske. :klo: ...må da ikke snakke om alderen til en dame på det viset, Cid....jeg bøter på det ved å si at hun har såpass mye godt humør på lager og de artigfolkene motstår ALT! :jepp: 

Mente ikke det frekt, bare tenkte at hun var mer i risikogruppen :(

Hun har vel ikke vært aktiv siden tidlig 2020?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (7 timer siden):

Så koselig å se at du har vært her :jepp: Har hun begynt på skolen allerede?! Tiden går altså skremmende fort! :ler: Kan tenke meg hun liker seg der, ja :jepp: Bra dere har det fint, alle sammen ❤️

:vinke: @Rumle 

Ja, tenk! 😱 

Alt bra med deg? :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN skrev (32 minutter siden):

:vinke: @Rumle 

Ja, tenk! 😱 

Alt bra med deg? :) 

Det går greit etter forholdene, får jeg vel si :jepp: 

Har de små vært ute på snopejakt i dag? Hva kalles det egentlig? Knask eller knep? :ler:

Syr du like ivrig enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (27 minutter siden):

Det går greit etter forholdene, får jeg vel si :jepp: 

Har de små vært ute på snopejakt i dag? Hva kalles det egentlig? Knask eller knep? :ler:

Syr du like ivrig enda? :)

Det får litt opp og ned, men holder seg jevnt nok 😅 Har blitt litt strikking og i det siste 😊 vet det er noen ting jeg burde vært i gang med, men ja..jeg er sliten 😅🙈 

Ungene har ikke gått knask eller knep, men frøkna spurte om det. Det er lite dører å banke på her, jeg kan ikke kjøre noe sted og mor er uansett ikke særlig glad i den delen :ler: 

Tok de med på arrangement i går i stedet :jepp: Der møtte de flere av vennene sine og :jepp: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...