Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noen ganger sprekker det og jeg blir sint og frustrert fordi jeg ble syk som 25-åring og sannsynligvis aldri vil kunne leve et normalt liv grunnet sykdom. men jeg vet at der er en ny dag i morgen og jeg må gå videre

Anonymkode: 537fb...e23

:dagens-rose:Jeg tenker ofte på DEG, dvs. mennesker som sliter med dårlig helse eller annet vondt......spesiellt etter at jeg har sutret over noe som kan kalles bagateller.:blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalte venner som blir snurt for mindre enn ingenting. Slitsomt samvær. :( 

Anonymkode: aa18f...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 18.10, AnonymBruker skrev:

noen ganger sprekker det og jeg blir sint og frustrert fordi jeg ble syk som 25-åring og sannsynligvis aldri vil kunne leve et normalt liv grunnet sykdom. men jeg vet at der er en ny dag i morgen og jeg må gå videre

Anonymkode: 537fb...e23

Men hva er normalt i dag? Gjør livet så bra som du kan slik at DU trives i det, og blås i hva andre måtte mene om noe som helst. 

Anonymkode: 9b1ba...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Vinglepetra

Jeg jobbet sent i dag og eksen min er en av kollegaene mine. Jeg måtte virkelig anstrenge meg for å ikke vise følelser, og det var så tydelig at han hadde gått videre... Dette gjorde meg trist, spesielt fordi vi slo opp for en måneden siden...

Det var vondt å se at han hadde gått videre, og det så fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vinglepetra skrev:

Jeg jobbet sent i dag og eksen min er en av kollegaene mine. Jeg måtte virkelig anstrenge meg for å ikke vise følelser, og det var så tydelig at han hadde gått videre... Dette gjorde meg trist, spesielt fordi vi slo opp for en måneden siden...

Det var vondt å se at han hadde gått videre, og det så fort. 

Vær sterk, det går over! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra
Akkurat nå, snurk skrev:

Vær sterk, det går over! :klem:

Takk :klem: 

Prøver å være sterk, og greier som regel å holde maska på jobb, men det er verre å komme hjem til tom leilighet og ingen rundt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...det ble faktisk jeg også, @Jacklost. Jeg så det klippet som lå på nett og at han ble kjempeoverrasket over at koret sang og at han ble lurt på direkten....jeg ante ikke at han skulle slutte. Han som passer så godt på skjermen og alltid er smilende på en ekstra trivelig måte. Jeg kommer til å savne hans ansikt og muntre sprell. :sukk: En kjempefin nyhetsoppleser er han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandende følelser mht. julen. Føler den kommer altfor fort, har ikke fått gjort det jeg skulle. Er så lei av å spinke og spare når jeg kjøper julegaver til de nærmeste. Skulle jo virkelig bli handy og lage fine ting i år, men det ble heller ikke noe av. Føler meg som et ganske så håpløst tileflle akkurat nå.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, December 14, 2016 den 23.49, Jacklost skrev:

Fordi Jan Øyvind slutter i TV 2 :(

Hvem pokker er det for noen? :P

Anonymkode: e0bb3...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
På 18.12.2016 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Hvem pokker er det for noen? :P

Anonymkode: e0bb3...cc9

En av de aller beste som noen gang har vært i TV bransjen, han og Nils Gunnar Lie vil bli dypt savnet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er så jævla føkkings schtøgg! Har kjøpt DEN fine julekjolen, men selv i den er jeg stygg som nøkken. Hater det stygge trynet mitt! 

Anonymkode: 3d990...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...