Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #41 Skrevet 4. april 2010 Har du prøvd sexleketøy? Viss du har din egen vibrator, og du "leker" med denne sammen med han, kan dette faktisk virka ganske opphissende for han. Å se at du har det godt, gjør at han også vil ha det godt. I tillegg fins det små leketøy som han også kan bruke, som penisring. Typen min og jeg har både penisring og vibrator, og bare dette har piffet opp sexlivet vårt noe helt sinnsykt! Men du bør nok høre med han va han syns om det, før du anskaffer deg det, for han kan tro at du kjøpte tingene fordi han ikke tilfredsstiller han nok. Da er det viktig å påpeke at tingene også er for han. Så er det viktig å huske på at en vibrator har en hver kvinne lov å ha i nattskuffen sin Og den kommer jo til å piffe opp sexlivet DITT i hvert fall
thea7803 Skrevet 5. april 2010 #42 Skrevet 5. april 2010 Har du prøvd sexleketøy? Viss du har din egen vibrator, og du "leker" med denne sammen med han, kan dette faktisk virka ganske opphissende for han. Å se at du har det godt, gjør at han også vil ha det godt. I tillegg fins det små leketøy som han også kan bruke, som penisring. Typen min og jeg har både penisring og vibrator, og bare dette har piffet opp sexlivet vårt noe helt sinnsykt! Men du bør nok høre med han va han syns om det, før du anskaffer deg det, for han kan tro at du kjøpte tingene fordi han ikke tilfredsstiller han nok. Da er det viktig å påpeke at tingene også er for han. Så er det viktig å huske på at en vibrator har en hver kvinne lov å ha i nattskuffen sin Og den kommer jo til å piffe opp sexlivet DITT i hvert fall hehe Jeg har jobbet i dildo butikk så jeg har det jeg trenger...men samboer er ikke helt vandt med det...
Gjest Miss Tanja Skrevet 6. april 2010 #43 Skrevet 6. april 2010 Min mann er nesten lik din mann, og jeg sier deg bare : HAN har prestasjonsangst deluxe!! Dette betyr ikke at han ikke tenner på deg..Ja tro det eller ei! Min mannhar veldig liten erfaring, også angående oralsex..Han vet at jeg har mer erfaring enn han og dermed utviklet han prestasjonsangst, som jo innebærer at han alltid stiller med en slapp kuk..Er jeg naken, kler jeg meg ut i sexy undertøy,onanerer jeg framfor han..slikker han meg...ja alle disse tingene , så har han allikavle slapp kuk.. utenom hvis vi ligger inntil hverandre og kliner, koser leenge og alt foregår saaakte for seg... Jeg har prøvd å ta han med storm, kle meg opp, være kinky, prøve nye ting, men ingenting hjelper... Han føler at han ikke er bra nok.Han vet at jeg har stort behov for sex og dermed føler han presset med å skulle prestere og dermed ramler den ned. Hvis han ser meg sittende naken med skrevende ben så ser jeg at han for alt i livet unngår å se på meg. Han later som om jeg ikke er der...Prater om alt mulig annet og nekter å granske kroppen min.. Han sier selv at det er pga prestasjonsangset, at han tenker på den hele tiden.. Vi er begynnt med en metode som heter å være avholdent uten å fokusere på sex. Vi får ikke "lov" å ha sex på 1 uke, ei heller onani. Hvis en av oss prøver seg, skal vi avvise lett med den hensikt at vi skal holde oss i ei uke.. Dette for å lette presset fra han om at nå må han prestere...Dette fungerer for oss. Han er mye mere tennt under disse tørkeperiodene fordi han vet at jeg ikke forventer sex. Det kan også hjelpe å være litt avvisende til sex..Ikke forvente å få sex, ikke forvente at han skal bli tennt når du er naken.. Han blir jo ikke tennt pga prestasjonsangsten sin..ikke fordi du ikke er deilig.. Du skal vite at du ikke er alene om dette. Jeg sliter også og vi prøver å komme oss gjennom dette men det er fryktelig vondt
thea7803 Skrevet 6. april 2010 #44 Skrevet 6. april 2010 Min mann er nesten lik din mann, og jeg sier deg bare : HAN har prestasjonsangst deluxe!! Dette betyr ikke at han ikke tenner på deg..Ja tro det eller ei! Min mannhar veldig liten erfaring, også angående oralsex..Han vet at jeg har mer erfaring enn han og dermed utviklet han prestasjonsangst, som jo innebærer at han alltid stiller med en slapp kuk..Er jeg naken, kler jeg meg ut i sexy undertøy,onanerer jeg framfor han..slikker han meg...ja alle disse tingene , så har han allikavle slapp kuk.. utenom hvis vi ligger inntil hverandre og kliner, koser leenge og alt foregår saaakte for seg... Jeg har prøvd å ta han med storm, kle meg opp, være kinky, prøve nye ting, men ingenting hjelper... Tusen takk for bra svar! Glad det finnes fler der ute :-) Han føler at han ikke er bra nok.Han vet at jeg har stort behov for sex og dermed føler han presset med å skulle prestere og dermed ramler den ned. Hvis han ser meg sittende naken med skrevende ben så ser jeg at han for alt i livet unngår å se på meg. Han later som om jeg ikke er der...Prater om alt mulig annet og nekter å granske kroppen min.. Han sier selv at det er pga prestasjonsangset, at han tenker på den hele tiden.. Vi er begynnt med en metode som heter å være avholdent uten å fokusere på sex. Vi får ikke "lov" å ha sex på 1 uke, ei heller onani. Hvis en av oss prøver seg, skal vi avvise lett med den hensikt at vi skal holde oss i ei uke.. Dette for å lette presset fra han om at nå må han prestere...Dette fungerer for oss. Han er mye mere tennt under disse tørkeperiodene fordi han vet at jeg ikke forventer sex. Det kan også hjelpe å være litt avvisende til sex..Ikke forvente å få sex, ikke forvente at han skal bli tennt når du er naken.. Han blir jo ikke tennt pga prestasjonsangsten sin..ikke fordi du ikke er deilig.. Du skal vite at du ikke er alene om dette. Jeg sliter også og vi prøver å komme oss gjennom dette men det er fryktelig vondt
Gjest Coolaid Skrevet 6. april 2010 #45 Skrevet 6. april 2010 Leste ikke hele tråden, men tanker er at han kanskje har noen problemer som han ikke vil foretlle om, eller kanskje han ikke vet det selv ennå... Kanskje en terapeut kan hjelpe dere sammen eller han alene ?
Gjest Mann45 Skrevet 7. april 2010 #46 Skrevet 7. april 2010 Hei, du. Synes bruk og kast-metoden er litt for framtredende i kommentarne her. Det kan godt tenkes at det ender med brudd, men du må selvfølgelig finne mer ut om disse problemene hvis du elsker ham. Sexolog er et godt tips. Kanskje det sitter mellom øra, kanskje han liker gutter eller noe annet, men det finner du jo ut av når dere får snakket med eksperter, dersom du får ham med på det. Og i forhold til å søke hjelp synes jeg ikke du skal gi ved dørene. Dette opplever du som et problem, og da må typen din stille opp. Basta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå