Gå til innhold

Noen jenter som har hatt klamydia?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk klamydia for ett års tid tilbake. Det kom som et sjokk på meg, da jeg hadde vært i et fast forhold i mange mange år, og da var det såklart utroskap inne i bildet. Jeg fikk noen tabletter, men gikk aldri til noen ettersjekk. Nå har jeg ny sexpartner, og først nå slår det meg at jeg kanskje burde ha tatt den ettersjekken. Ja, jeg er en idiot. Men tenkte liksom ikke så langt da.

Det jeg egentlig lurer på er hvilke symptomer dere kjente da dere hadde klamydia? Jeg kjenner en enorm svie etter samleie når han kommer inni meg. Da særlig dersom vi har hatt sex to ganger tett etter hverandre. Svien går bort etter noen timer. Er dette et tegn på klamydia?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket svie under samleie.

Men merket du ingenting utenom det vanlige da du fikk det påvist den gangen?

Skrevet

Jeg er nokså usikker på hvor lenge jeg evt. hadde klamydia. Men svie i underlivet har jeg vært plaget med før ja. Bortsett fra det har jeg ikke merket noe særlig. Har så dårlig samvittighet overfor den nye partneren nå...

Gjest Ejala
Skrevet

Hos meg har det til vanlig vært svie dersom en velutstyrt en skal inn, når det er en uke eller mer siden sist jeg hadde noe inni meg. Da jeg fikk klamydia, fikk jeg svie også når det vanlige svieproblemet skulle vært borte.

- Men du merker i alle fall symptomer, og kan være obs på dette. Legen fortalte at mange kvinner merker ingen symptomer i det hele tatt ...

Tror det kan være lurt å ta en test, og så sier du fra til din nye partner hvis den skulle være positiv. Eller kanskje det er lurt om han også sjekker seg, hvis han ikke gjorde dette før dere ble partnere?

Skrevet

Søren også! Nå er jeg så sint på meg selv som ikke hadde nok vett til å ta en test før man får ny partner. Hvordan i H.. sier man ifra til en ny kjæreste at man har klamydia da? Noe så utrolig, forferdelig FLAUT! Har nesten lyst til å grine nå...

Skrevet

Det kjennes som lett blærekatarr. Irriterende småtissatrengt og svie ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det skjer nok med mange av oss en gang (eller flere) innimellom. Og for å se det på den lyse siden; klamydia er som regel borte etter å ha tatt et par tabletter. Herpes og kjønnsvorter, derimot, har du resten av livet når du først har fått det ... (Det varierer jo selvfølgelig hvor ofte du har synlige tegn på det, men viruset ligger i kroppen livet ut.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...