marielle171 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 hei, jeg har et lite problem.. iforgår hadde jeg ubeskyttet sex, hadde tatt p-piller hele uken men glemte to dager fant jeg ut av, så i dag løp jeg for å kjøpe angrepille, og noen timer etter jeg hadde tatt den fikk jeg en slags rosa utflod som stinka veldig. kan ikke helt beskrive lukten, men det var i hvert fall ikke godt. Og fordi jeg ikke ville at noen skulle lukte det tenkte jeg å putte inn en tampong, men så fikk jeg det ikke til, så jeg kjente i vaginaen min og så virket det som om livmoren har "falt ned" på en måte.. vanligvis kjenner jeg ikke livmoren min når jeg har fingeren min inn i der, med mindre jeg virkelig prøver, men nå nådde jeg den lett. og noe annet, ved inngangen av skjeden finnes det plutselig to sånne runde vorter aktige ting.. ikke helt vorter, men det er rundt og det gjør litt vondt når man tar på det også. så det jeg lurer på er: hvor kommer den ekle lukten fra så plutselig? hva har skjedd med livmoren min? og hva er de tinga ved inngangen av skjeden? Håper virkelig dere kan hjelpe meg litt. Hadde tenkt å dra til legen etter påsken, men det hadde vært fint hvis noen veit litt mer om hva dette kan være..
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hei du! Kjære deg, kom deg til en lege med en gang! Her er litt info: http://unghelse.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå