Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Hvorfor vasker ikke damer bilen?
Gjest Lea Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Jeg vasker ikke bilen fordi: *HAN insisterer på å fylle den opp med duppeditter og dingsebumser. *HAN kaster tomflasker og papirer på gulvet (og over alt ellers) i bilen *HAN mener at jeg ikke vasker den på riktig måte *HAN ikke tar oppvasken inne (Men det er jeg som tømmer den for søppel og pusser rutene da)
Gjest Brunhilde Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 Hvorfor vasker ikke damer bilen? Jeg vet ikke, jeg. Hvorfor?
Labella Skrevet 13. september 2003 #5 Skrevet 13. september 2003 Hvorfor vasker ikke damer bilen? Hvis bilen blir vasket er det jeg som gjør det, men så er det jo min bil også da...
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2003 #6 Skrevet 13. september 2003 JEG vasker bilen. Mannen vasker OGSÅ bilen. Var ikke det en politisk korretkt fordeling?
Marianne Skrevet 13. september 2003 #7 Skrevet 13. september 2003 Klart jeg vasker bilen, skulle bare mangle. Det er jo min bil, han vasker sin og jeg min.
Dina Skrevet 13. september 2003 #8 Skrevet 13. september 2003 Jeg er veldig glad i bilen min, og vasker den selvfølgelig selv! Dina
Kaktus Skrevet 13. september 2003 #9 Skrevet 13. september 2003 Godt spørsmål - men jeg vasker den jo aldri, selv om det er vår bil... Han gjør det bare, og jeg liker ikke å gjøre det... Ikke fyller jeg diesel heller... Liker bare ikke bensinstasjoner og vaskehaller, og føler meg helt lost der. Kanskje jeg burde begynne å ta kontrollen over bilen oftere??
majan Skrevet 13. september 2003 #10 Skrevet 13. september 2003 :o :o Hæ?? Jeg vasker da bilen min selv jeg! Trenger ingen mann for og gjøre den ren.
Barbie Skrevet 13. september 2003 #12 Skrevet 13. september 2003 Her i gården er det jeg som står med bøtte og svamp. Gubben tar den i maskinen på Texaco! :x
Gjest Liten Skrevet 14. september 2003 #13 Skrevet 14. september 2003 Nå ble jeg nødt til å tenke meg litt om. Kom imidlertid fram til at det nok er fordi jeg ikke har bil.
Gjest Malena Skrevet 14. september 2003 #14 Skrevet 14. september 2003 Vi har alltid delt på å vaske bilen, jeg vasker den hjemme i gården, mens han gjør det i vaskehallen. Etter en litt "uheldig" tur gjennom vaskehallen med et åpent vindu, foretrekker bøtte og svamp.
Nala Skrevet 14. september 2003 #16 Skrevet 14. september 2003 Her i gården er det han som vasker bilen. Hvorfor? Tja, har bare blitt sånn egentlig. Mens han vasker bilen driver jeg med et eller annet av huslige sysler, så det er ikke sånn at jeg slenger rundt på sofaen mens han gjør denne jobben. Jeg er fornøyd, han er fornøyd. For han vasker heller bilen enn å styre med klesvask, stryking av tøy ol. Men nå har vi akkurat fått oss en bil til, så det spørs hvordan ordninga blir nå da...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 14. september 2003 #17 Skrevet 14. september 2003 Jeg vasker nå helst bilen selv av praktiske årsaker. Det er ikke lett for en person under 1.70 å vaske et digert drog på 4.88 meter med tilhørende takstørrelse og enorme mål. Og vaskeautomat er banneord hos meg, dessuten koser jeg meg utrolig nok mens jeg steller med min kjære. Ja, bilen, altså.
Gjest Qlio Skrevet 15. september 2003 #18 Skrevet 15. september 2003 Hehe, hos oss er det faktisk undertegnede som vasker bilen! Før vi fikk barn gjorde jeg det hver søndag, siste gangen en uke før fødsel...... nå er Ida 10 uker gallem, og tiden strekker ikke lenger til. Og bilen? Den har ikke blitt vasket siden jeg gjorde det sist. Så ikke dra alle damer over en kam, kjære deg! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #19 Skrevet 15. september 2003 Kona mi har vel enda ikke vasket noen av bilene "våre" innvendig og kansje en gang i året utvendig, men da bare en. Og ja, jeg vasker hus og klær osv
Gjest Moonbird_ Skrevet 18. september 2003 #20 Skrevet 18. september 2003 Jeg vasker min egen, men rører ikke "gullet" hans - jeg gjør det ikke riktig jeg skjønner du... Når han bruker mer tid og penger på "beautyprodukter" til bilen enn jeg gjør til meg selv (og ham, for den saks skyld), så synes jeg han kan få styre med det der i fred. Jeg skal ikke ha noe kjeft for at jeg har vasket bilen feil i hvert fall! Mvh, Moonbird
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå