Gå til innhold

Hei gutter kan dere gi meg noen liker til en forumside for m


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Har noen av dere menn hær inne noen linker til forumsider for menn.

Hadde vært litt artig å lese litt om hva som er i tankene deres og derers syn på sakert og tin og så har vi jo de berømmte sex diskusjonene som jeg er veeeeldig nyskjerrig på icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Beklager Loretta, men det kan jeg ikke hjelpe deg med.... jeg vet rett og slett ikke om noen nettsteder for menn hvor man kan diskutere alt mulig slik man kan her på Kvinneguiden.

Et naturlig sted burde kanskje ha vært hjemmesiden til "Vi Menn" men det finnes ikke noen diskusjonsside der.

Tror nok dette er hovedgrunnen til at stadig flere menn finner veien hit til KG, vi har rett og slett ikke noe eget godt alternativ.

De få sidene som finnes for menn er steder som kun omhandler ett spesielt tema/emne liksom.

Hilsen for tiden annonym fast bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Velkommen til Kvinneguiden!

Kvinneguiden er en startportal for kvinner av kvinner!

Jo det står visst enda.

Men uansett så står det noe slikt som "BEGGE kjønn skal ha LIK RETT TIL INFORMASJON OG LÆRING GJENNOM MEDIER", i en eller annen lov.

Så egentlig synes jeg redaktøren kan fjerne den setningen der. Jeg har faktisk ymtet innpå det før, men det har IKKE blitt gjort.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nullet, menn har adgang her, det vet du da!

Gry har sine ord i behold likevel. Kvinneguiden er laget av Gry og er laget med tanke på kvinner, og administeres av kvinner.

Med adgang for menn, og så lenge som du har vært med her burde du da vite det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinner - av kvinner, men jeg har da aldri "kastet ut" menn fra KG. Setningen blir stående icon_wink.gif

Alle er velkomne, men siten er først og fremt beregnet på kvinner siden temaene i vår linksamling er laget ut fra de fleste kvinners interesser (selv om mange kvinner også har flere interesser).

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes da planty forum laget av menn, men ingen har tatt seg bryet å klassifisere de for kun menn. De jeg har sett ønsker begge kjønn velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

On 2002-04-30 14:36, Gry (red) wrote:

For kvinner - av kvinner, men jeg har da aldri "kastet ut" menn fra KG. Setningen blir stående icon_wink.gif

Alle er velkomne, men siten er først og fremt beregnet på kvinner siden temaene i vår linksamling er laget ut fra de fleste kvinners interesser (selv om mange kvinner også har flere interesser).

Jada. Fullstendig klar over at du ikke kaster ut menn, men den setningen din er jo veldig lett å missforstå. Husker da første gang jeg så KG, 'jaha' tenkte jeg, 'her er det visst om å gjøre å være av det "riktige" kjønn'.

Æhhh....Denne tråden har sporet av

Nullet icon_smile.gif

Death be not proud! Though someone have called you mighty an dreadfull.....are'nt not so.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...