Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg synes det er helt greit å suge ham, men synes ikke noe om at han skal slikke meg. Jeg synes det er godt, men synes det blir alt for intimt, da særlig når man er i et nytt forhold slik jeg er nå. Kanskje det kan ha noe med at i det forrige forholdet så var han liksom så voldsom. Brukte ikke tungen, men sugde og slikka over hele greia. Tror jeg hadde syntes det hadde vært mer opphissende dersom han bare hadde holdt seg til den øverste delen, dersom noen skjønner. Men nei.. Litt over ett år siden sist fødsel, og det har selvsagt forandret litt der nede uten at jeg synes noe om det. En åreknute blant annet. Huff, sånn er da livet engang...Og så er jeg så redd for at det ikke lukter godt. Kjæresten min lukter jo absolutt ingenting der nede når jeg gjør det på ham. Bare godt lukter det Han spurte om jeg likte det, og da svarte jeg nei.. Redd for at han kanskje synes det er rart. Er det det, eller er det flere som er som meg?
Gjest luzylue Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg er veldig glad i å gi blowjobs, men har aldri vært noe glad i å bli slikka. Tror det har flere årsaker. Har aldri opplevd det som spesielt godt, de fleste gutter tar for hardt i der nede og når jeg forklarer dem det så forbedrer de seg litt ,men blir fort overivrige igjen. Pluss at jeg er litt som deg, redd det skal smake/lukte vondt. Selv om jeg vet selv jeg er nøye med hygiene og barbering. Er man ikke komfortabel er det vanskelig å slappe av å nyte det rett og slett
Gjest brutal_mann Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 På meg virker det mer som du er bekymret for hva han synes. Så lenge han vil gjøre det, tar initiativ til det og liker det, hvorfor lukker ikke du da bare øynene og nyter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Liker å utføre på ham, liker ikke selv å motta. Klitten min er det bare jeg som kan håndtere riktig fordi det jeg liker i dag er ikke det samme som jeg liker i morgen, men kanskje jeg liker det mandag om tre uker... Det er et vanskelig område og hvis det ikke blir gjort riktig på en måte som jeg syns er godt, så ser jeg ikke helt poenget med å gjøre det - da vil jeg heller gjøre noe annet som jeg syns er godt. Jeg vet at samboeren min nyter en bj og at det jeg gjør i dag er godt i morgen, og om jeg gjør noe annet i morgen, så hadde det vært deilig i dag også. Det er liksom ikke så mye man kan gjøre feil. Der nede er det sinnsykt mye en mann kan gjøre feil, noe er alltid feil mens det meste kan være feil any given day. For ikke å snakke om at det som er feil eller rett på begynnelsen av økten er akkurat det motsatte senere ute i økten. Da blir det litt for mye prat og "gjør ditt og gjør datt" under akten for oss begge to. Det som går an å gjøre er å holde seg langt unna klitten, men da krever det at andre steder på kroppen bli stimulert samtidig (brystvortene som oftest) og simultankapasitet er ikke akkurat gutters sterkeste side. Gnir man på brystvortene så stopper slikkingen, slikker han så stopper det andre - utrolig frustrerende. Jeg kan selvsagt ordne det med brystvortene selv, men da vil jeg heller kombinere det med samleie - som er uendelig mye bedre enn å bli sleiket. Så nei, jeg liker ikke å motta oralsex - det er bare stress.
Gjest nobilian Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Liker å utføre på ham, liker ikke selv å motta. Klitten min er det bare jeg som kan håndtere riktig fordi det jeg liker i dag er ikke det samme som jeg liker i morgen, men kanskje jeg liker det mandag om tre uker... Det er et vanskelig område og hvis det ikke blir gjort riktig på en måte som jeg syns er godt, så ser jeg ikke helt poenget med å gjøre det - da vil jeg heller gjøre noe annet som jeg syns er godt. Jeg vet at samboeren min nyter en bj og at det jeg gjør i dag er godt i morgen, og om jeg gjør noe annet i morgen, så hadde det vært deilig i dag også. Det er liksom ikke så mye man kan gjøre feil. Der nede er det sinnsykt mye en mann kan gjøre feil, noe er alltid feil mens det meste kan være feil any given day. For ikke å snakke om at det som er feil eller rett på begynnelsen av økten er akkurat det motsatte senere ute i økten. Da blir det litt for mye prat og "gjør ditt og gjør datt" under akten for oss begge to. *** Tror du har vært veldig heldig med mannen din om det ikke er så mye du kan gjøre feil, og når det som funker i dag funker i morra også. Jeg er ihvertfall ikke slik, det er mye dere kan gjøre feil, og det samme funker ikke fra gang til gang - og noe funker absolutt ikke i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå