Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Dere kvinner som snuser fast, føler dere at snusen gjør dere slitne og trøtte, og tom for energi?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg snuser og føler meg ofte tom for energi/sliten, men har ikke tenkt på at det kan ha en sammenheng....
LilleTulla Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Her går det en boks for dagen, men er ikke særlig tappet for energi.. Syntes det er deilig å ta en pris om morningen, det hjelper meg å våkne!
malmklang Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Sier meg enig med LilleTulla, jeg. Er jo selvsagt enkelte dager og stunder man er mer sliten enn vanlig, men tror ikke at det har noe med snusen å gjøre i mitt tilfelle, i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Her går det en boks for dagen, men er ikke særlig tappet for energi.. Syntes det er deilig å ta en pris om morningen, det hjelper meg å våkne! Satan å du må sløse med snusen. Ha den inne i 10min, så kaste? Selv bruker jeg litt over 1 boks løs i uka, går med en pris i 5-6timer..
Gjest Gjesty Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Jeg har snusa fast i ca 5 år nå, og vil ikke si det tapper meg for energi, nei. Heller omvendt! Trenger hjelp til å slutte, anyoooone?
-Fisken- Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg har også snust fast i over 5 år. Jeg år absolutt ikke mindre energi av å snuse (bruker en porsjonsboks på to dager), snarere tvert i mot. Ingenting er så tilfredsstillende som en pris etter middag
LilleTulla Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Satan å du må sløse med snusen. Ha den inne i 10min, så kaste? Selv bruker jeg litt over 1 boks løs i uka, går med en pris i 5-6timer.. Nei, har vel den inne i 30 min til en time, alt ettersom hva jeg holder på med. Dessuten hender det ofte at jeg tar to om gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå