Gå til innhold

Dere som snuser...


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner som snuser fast, føler dere at snusen gjør dere slitne og trøtte, og tom for energi?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg snuser og føler meg ofte tom for energi/sliten, men har ikke tenkt på at det kan ha en sammenheng.... :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, mer det motsatte.

Skrevet

Her går det en boks for dagen, men er ikke særlig tappet for energi.. Syntes det er deilig å ta en pris om morningen, det hjelper meg å våkne!

Skrevet

Sier meg enig med LilleTulla, jeg. Er jo selvsagt enkelte dager og stunder man er mer sliten enn vanlig, men tror ikke at det har noe med snusen å gjøre i mitt tilfelle, i alle fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Her går det en boks for dagen, men er ikke særlig tappet for energi.. Syntes det er deilig å ta en pris om morningen, det hjelper meg å våkne!

Satan å du må sløse med snusen. Ha den inne i 10min, så kaste?

Selv bruker jeg litt over 1 boks løs i uka, går med en pris i 5-6timer..

Gjest Gjesty
Skrevet

Jeg har snusa fast i ca 5 år nå, og vil ikke si det tapper meg for energi, nei. Heller omvendt!

Trenger hjelp til å slutte, anyoooone?

Skrevet

Jeg har også snust fast i over 5 år. Jeg år absolutt ikke mindre energi av å snuse (bruker en porsjonsboks på to dager), snarere tvert i mot. Ingenting er så tilfredsstillende som en pris etter middag :)

Skrevet

Satan å du må sløse med snusen. Ha den inne i 10min, så kaste?

Selv bruker jeg litt over 1 boks løs i uka, går med en pris i 5-6timer..

Nei, har vel den inne i 30 min til en time, alt ettersom hva jeg holder på med. Dessuten hender det ofte at jeg tar to om gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...