Gjest j19 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hei der! Er det noen som har erfaringer med innleggelse ved seksjon for spiseforstyrrelser i bergen?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Ja, en veldig god avdeling med god balanse på mat, hvile og små aktiviteter. De ansatte er der alltid for deg når du trenger noe å snakke om. Veldig bra sted!
Gjest j19 Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Ja, en veldig god avdeling med god balanse på mat, hvile og små aktiviteter. De ansatte er der alltid for deg når du trenger noe å snakke om. Veldig bra sted! Åh, så godt å høre! Hvordan er veiing der? hvilke klær veies det i? Og hvordan er måltidssituasjonene? og opptrapping i kosthold etc?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå