Gå til innhold

SEKSJON FOR SPISEFORSTYRRELSER


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei der! :)

Er det noen som har erfaringer med innleggelse ved seksjon for spiseforstyrrelser i bergen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, en veldig god avdeling med god balanse på mat, hvile og små aktiviteter. De ansatte er der alltid for deg når du trenger noe å snakke om.

Veldig bra sted!

Skrevet

Ja, en veldig god avdeling med god balanse på mat, hvile og små aktiviteter. De ansatte er der alltid for deg når du trenger noe å snakke om.

Veldig bra sted!

Åh, så godt å høre! :)

Hvordan er veiing der? hvilke klær veies det i?

Og hvordan er måltidssituasjonene? og opptrapping i kosthold etc?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...