Gå til innhold

Kjønnsykdommer?

Har du hatt eller har du noen form for kjønnsykdom? noen gang?  

53 stemmer

1. 1. Har du hatt eller har du noen form for kjønnsykdom? noen gang?

• Nei!
      75
    • Ja...
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men når man tar en test hos legen, sjekkes da alle sykdommene man kan få der nede, eller bare noen?

Er vel en del sykdommer (som f.eks. herpes) som man ha et utbrudd for å se om man har det?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men når man tar en test hos legen, sjekkes da alle sykdommene man kan få der nede, eller bare noen?

Er vel en del sykdommer (som f.eks. herpes) som man ha et utbrudd for å se om man har det?

Noen som vet?

du kan bare be om å bli testet for alt. enkelt å greit.

Skrevet

Noen som vet?

Når det gjelder herpes, bør det testes under utbrudd. Ellers er det veldig vanskelig å finne ut.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei, har aldri hatt det. Kan ikke se for meg at det var noe jeg ville holdt skjult om jeg hadde hatt det.

Skrevet

Har hatt klamydia en gang. Fikk det av eks, han trodde virkelig ikke han hadde noe da hans x sa hun var sjekka. Men det er ikke så viktig hvem som egentlig hadde det. Vi var begge uforsiktige da. Så har jeg hatt sopp av for mye renslighet :ler:

og BV, trodde det var det samme som sopp jeg da. Men borte er det. :)

men til utlogga bruker som sa h*n hadde hatt skabb. Det trenger jo ikke bare være seksuelt. Husker jeg ble sjekka for skabb en gang da de trodde søstra mi hadde fått det etter å vært på klassetur, da ble det sjekka i knekken på armen, har glemt hva det heter :ler:

jeg lånte senga hennes etterpå.

og jeg vil da ikke se på deg som en ekkel person forde om du sier du har hatt skabb

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...