Gå til innhold

Blir snart gæren..


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har vært sjuk i snart 2 uker (2 uker i morgen).

Det har mest vært mye vondt i magen, i området rundt navlen og over, som har komt og gått (det har altså ikkje vært vondt konstant).

Har hatt diarè også.

Og har vært ein del kvalm. Har spydd 2-3 ganger i løpet av disse 2 ukene, og når eg ikkje er direkte kvalm så ligger det "å lurer" i kroppen. Det har i likhet med magevondten, komt og gått. Det er ingenting som "setter det av", eg kan bli kvalm av matlukt, av mat eller av ingenting spesielt.

Har også vært litt varm, føler som eg får hetetokter innimellom. Usikker på om eg har feber, men eg føler meg varm og kan begynne å svette litt og bli litt rød i fjeset.

Hadde tenkt innom legesenter på onsdag, men det var stengt når eg ringte inn, og eg føler ikkje det er viktig nok til å gå på legevakten.

((har sfærocytose og sjekkes for celiøaki))

Noen ideer til hva som foregår her?

Trodde først det var omgangssyken, men tviler heller på det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tanke også...

Men gå til legen du, det er det beste. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gravid?

Det er vel kanskje ein mulighet.. Men er diare, magevondt og å bli varm i toppen tegn på det da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kanskje ein mulighet.. Men er diare, magevondt og å bli varm i toppen tegn på det da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tok ein graviditetstest (skulle hatt mensen no, men ikkje fått enda), den var negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...