Kassiana Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hei. Jeg trenger forslag til hva jeg kan gi en pensjonert amerikaner (som bor i USA) som en liten hilsen/takk for hjelpen. Det skal ikke være noe dyrt, som sagt bare en liten oppmerksomhet. Har fått foreslått melkesjokolade. Takker for alle forslag!
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Hei. Jeg trenger forslag til hva jeg kan gi en pensjonert amerikaner (som bor i USA) som en liten hilsen/takk for hjelpen. Det skal ikke være noe dyrt, som sagt bare en liten oppmerksomhet. Har fått foreslått melkesjokolade. Takker for alle forslag! Lussekofte Det er jo billig. En kalender med bilder fra Norge? En selvlaget kalender med bilder du har tatt? Fyrstekake? (Vet ikke hvor lenge de innpakkede er holdbare, da)
Ella_Grey Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Norsk musikk, eller en liten bok om Norge /bok om norsk polarhistorie (Nansen og Amundsen etc)? En sånn turkopp i tre ? Nøkelring og en kjøleskapsmanget. Du får også tak i norskprodusert såpe med ingredienser fra norsk natur, f.eks en multesåpe. Du kan lage en liten kurv med 'norske' produkter. Det er alltid gøy å se hva de har i andre land. F.eks norsk sjokolade, norsk kjeks, norske posesupper med oversatte instruksjoner... etc?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå