Gå til innhold

Penest kjønnsorgan

43 stemmer

1. 1. Hvilket kjønn har penest kjønnsorgan

• Jeg er MANN og mener damer har penest kjønnsorgan
      7
    • Jeg er DAME og mener menn har penest kjønnsorgan
      24
    • Jeg er MANN og mener menn har penest kjønnsorgan
      2
    • Jeg er DAME og mener damer har penest kjønnsorgan
      10

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sånn generelt, hvem synes du har penest kjønnsorgan av gutter og jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gutter, men MENN har mye penere kjønnsorgan enn kvinner, uten tvil!

Skrevet

Jentas kjønnsorgan, all day any day.

MEN, det er ikke bare kjønnsorgannet som er pent, det er hele underlivet: Den smale midjen, den brede hofta, og selve V-kurven som formes av lårene ned til musa.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Damekroppen, det beste Gud har laget for meg. ;-)

Skrevet (endret)

Jeg vet om en mann som sa: Om fitta hadde bein å gå på, så hadde det vært det styggeste dyret på jorden. Personlig syns jeg ingen av delene er noe særlig pene.

Endret av Beauté
Skrevet

MEN, det er ikke bare kjønnsorgannet som er pent, det er hele underlivet: Den smale midjen, den brede hofta, og selve V-kurven som formes av lårene ned til musa.

Ja, for det er jo malen for alle kvinner... :filer:

Gjest Koala
Skrevet

Det kvinnelige kjønnsorganet er penest ettersom jeg er mann og heterofil. Hadde jeg vært kvinne eller homofil ville det mannlige vært penest.

Slik er det bare.

Det er mulig at seksualitet-delen av Kvinneguiden burde vært stengt for rene gjestepostinger.

Gjest mann30
Skrevet

Det kvinnelige kjønnsorganet er penest ettersom jeg er mann og heterofil. Hadde jeg vært kvinne eller homofil ville det mannlige vært penest.

Slik er det bare.

Det er mulig at seksualitet-delen av Kvinneguiden burde vært stengt for rene gjestepostinger.

Så om jeg har forstått deg riktig så må du ha en tiltrekning mot menn for å kunne si at en penis er estetisk penere enn ei vagina?

At et objekt er fint har da vel ikke noe med seksuell orientering og gjøre?

Hva du tenner på blir jo noe annet og der er jeg enig med deg :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slapp penis vs. en pakket inn, søt mus:

- Kvinnen vinner.

Stor, majestetisk penis i erigert tilstand vs. spredte bein med direkte innsyn til vaginaen:

- Mannen vinner.

Det er sånn ca. mitt syn som mann om jeg prøver å tenke estetisk. Det er selvfølgelig store individuelle forskjeller som kan forandre resultatet helt.

Skrevet

Slapp penis vs. en pakket inn, søt mus:

- Kvinnen vinner.

Stor, majestetisk penis i erigert tilstand vs. spredte bein med direkte innsyn til vaginaen:

- Mannen vinner.

Det er sånn ca. mitt syn som mann om jeg prøver å tenke estetisk. Det er selvfølgelig store individuelle forskjeller som kan forandre resultatet helt.

Det er jeg enig i.

Men who-the-fuck cares egentlig? Fitte er det beste i verden, uansett hvordan den ser ut ^^

Skrevet (endret)

- Mannen vinner.

Really?

For meg er det faktisk likhetstegn mellom "tenner på" og "pent". Erigert penis vinner - uten tvil.

Etter å he lest her inne et par år, har jeg stadig forundret meg over folk som synes kjønnsorganet til det motsatte kjønn er stygt eller "ikke akkurat pent" - eller hva det nå er som blir sagt. Det kommer fra både kvinner og menn med jevne mellomrom. Jeg synes mannens kjønnsorgan er VAKKERT - heldigvis. :)

Endret av Miss Undercover
Gjest Gjest
Skrevet

Fitta er vakrere. Jeg er biseksuell (jente) og tenner på både kvinner og menn, men aldri i verden om jeg kommer til å gi en mann oralsex. Derimot så har jeg ingen problemer med å gå ned på en dame. :) Bare fordi jeg liker menn, så betyr ikke det at jeg liker å kose med pikken (suge, slikke, etc).

Gjest anonym
Skrevet

Fitta er vakrere. Jeg er biseksuell (jente) og tenner på både kvinner og menn, men aldri i verden om jeg kommer til å gi en mann oralsex. Derimot så har jeg ingen problemer med å gå ned på en dame. :) Bare fordi jeg liker menn, så betyr ikke det at jeg liker å kose med pikken (suge, slikke, etc).

Da synes jeg du skal holde deg til kvinner istedefor å frarøve mannen et godt sexliv.

Gjest typish
Skrevet

begge kommer jo i mange former og fasonger, men generelt siden jeg tenner på menn så vil jeg si mannens utstyr!

Gjest Gjest
Skrevet

Da synes jeg du skal holde deg til kvinner istedefor å frarøve mannen et godt sexliv.

Nei, jeg sa jo at jeg liker menn. Men jeg er av den oppfatning at menn er mer enn bare pikk. Hvis en mann er besatt av å få oralsex, og hvis han ikke synes at vanlig sex er tilfredsstillende nok, da er ikke han den rette for meg. Så enkelt er det. Hvorfor alt dette oral-maset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...