Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Heisann! Tenkte eg skulle dela ein fantastisk drink med dere (eller oppskriften). Sex on the beach: 2cl vodka 2cl peachsnapps 6cl appelsin juice 3cl cranberry juice isbiter fantastisk godt, og skal eg anbefale en god sprit til denne drinken, så anbefaler eg faktisk billigspriten; Amundsen vodka .. Har du noen drinktips/oppskrifter å dele??[/b]
Gjesten Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg har lært at det skal være 4.0 cl Vodka 2.0 cl Peach Schnapps 4.0 cl Orange jiuce 4.0 cl Cranberry juice Men det er kanskje bedre sånn som du gjør det? Har du prøvd begge?
BeautyFuzz Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg har lært at det skal være 4.0 cl Vodka 2.0 cl Peach Schnapps 4.0 cl Orange jiuce 4.0 cl Cranberry juice Men det er kanskje bedre sånn som du gjør det? Har du prøvd begge? Ja har prøvd begge, men cranberry juicen er litt sterk så derfor bruker eg mindre cranberry juice enn appelsinjuice:) Tar egentlit alt på gefylen og smaker meg til .. men har alltid mindre cranberry enn appelsinjuice:) ( bruker Lerum Cranberry juice/nectar) og den er litt sterk smak
stjernekyss Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Denne drakk jeg mye tidligere, har helt glemt den! Husker jeg bestilte den på et lite sted i Hellas en gang, og bartenderen ble helt forvirret. Han trodde jeg inviterte ham ned på stranden for å ha sex
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 litt sprit, litt tom collins, sprite og litt sitrondråper. Mengden av sprit, tom collins og brus varierer helt ut ifra hvor sent det er på kvelden. Tar bare en liten sprut med sitrondråper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå