Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hei. Jeg har fått UVI (urinveisinfeksjon), og det er blod i urinen. :S Ikke så mye men i sted var det rosa. Jeg har vært på legevakten i dag tidligere, satt der i to timer før jeg måtte dra hjem. Lånte bilen til foreldre, men tør ikke å fortelle dem hvorfor jeg trengte bilen, pluss at de skulle ut på tur senere. De er veldig kristne, det å fortelle dem at jeg har fått UVI rett etter hos et opphold med en gutt er litt vel innlysende, så det gjør jeg ikke. Da jeg gikk fra legevakten kjente jeg at jeg var på gråten, og syntes synd på meg selv. Hehe... Da jeg kom hjem la jeg meg i sengen siden jeg var trøtt og slapp, men tror at nå er det for sent siden apoteket stenger kl 23 på det lokale stedet? Hvis man tar høyde for at jeg må vente 1-2 timer.. Jaja. :S Men er det tidspunkt hvor det er færre på legevakten? I morgen tidlig? Eller er det bare masse folk der fra fyllefester? Jeg klager litt vel mye nå, men det er bare noe jeg har så lyst til å få gjort. Og så er det pjuk at foreldre er så kristne. Æsj, og så stiller masse spørsmål i forbindelse med det. :S Nei takk. Hehe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg måtte dra hjem for de skulle ut på tur, de trengte bilen til det.
Sissan Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Skjønner ikke hvorfor alle kobler UVI til sex. Da jeg hadde UVI som ungdom fikk jeg også den der "hva har du holdt på med" (av stemoren min....). Jeg var jomfru, noe jeg fortalte, men ikke ble trodd på. Av andre enn legen som undersøkte meg, han var overbevist om at jeg var jomfru og at jeg likevel hadde UVI. Pillene hjalp på bare noen timer de. Tror nok legevakten har det travelt utover nattetimene i påska - mange på fest. Kanskje bedre nå enn senere. Sikkert også tynnere i morgen tidlig. Problemet er at når det er lite folk der, er det gjerne færre leger også, så ventetiden blir like lang. Du kan jo prøve å ringe før du drar og høre med dem? Har du UVI vil jeg tro du kan få piller hos dem, apotekene åpner vel uansett ikke før lørdag...
Gjest navnelapp Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Det kjem vel an på kvar du er? I Oslo er det døgnåpent apotek på jernbanetorget, og det skal vel vere mogeleg å få tak i legemidlar på andre plassar og utanom standard opningstider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå