Gjest care Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 herrefaderogjøssunavn legg merke til den skrekkmusikken i bakgrunnen
Silfen Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 Ja, la oss mobbe de som har et vektproblem!
Gjest care Skrevet 13. september 2003 #6 Skrevet 13. september 2003 Ja' date=' la oss mobbe de som har et vektproblem![/quote'] :blunke: Jeg mobber vanligvis ikke, men i helgen slapper jeg av, og slår over knappen for useriøs humor. Le litt av meg selv og andre... :blunke: det må være lov det,...sheare up
Gjest Mae Skrevet 13. september 2003 #8 Skrevet 13. september 2003 Jeg har store fordommer mot feite gamle menn som sitter nakne foran PC'en på jakt etter 14 år gamle jenter. Mae
Silfen Skrevet 13. september 2003 #9 Skrevet 13. september 2003 Du har fordommer mot de fleste som ikker så "perfekte" som deg, Mae. Gammelt nytt.
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2003 #11 Skrevet 13. september 2003 :o Ja' date=' la oss mobbe de som har et vektproblem![/quote'] Ikke mobbing av de som har et vektproblem, Stjernefisken. Men mobbing av dem som utgir seg for å være 25 år og ligne på Brad Pitt, når de overhodet ikke gjør det eller er 25. U see?
Gjest Ellisiv Skrevet 13. september 2003 #13 Skrevet 13. september 2003 Jeg har sett det samme bildet et annet sted, og der var det ikke sladdet med en tegnet truse...
Achmed Skrevet 13. september 2003 #14 Skrevet 13. september 2003 Pokker... Hvem tok det bildet av meg?
Silfen Skrevet 13. september 2003 #15 Skrevet 13. september 2003 Ikke mobbing av de som har et vektproblem, Stjernefisken. Men mobbing av dem som utgir seg for å være 25 år og ligne på Brad Pitt, når de overhodet ikke gjør det eller er 25. U see? Hvordan vet du at det var hans handlinger da bildet ble tatt?
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2003 #16 Skrevet 13. september 2003 Jeg ANER ikke hva han holdt på med, Sjernefisken. Poenget med SPØKEN var at han utga seg for å være 25 og ligne Brad Pitt. Som i et skuespill eller en sketsj. Derfor morer vi oss. Hadde det vært en tynn man på 50 som var avbildet hadde poenget vært det samme. Eller hvis det var en naken kvinne på 70. U see?
Gjest care Skrevet 13. september 2003 #17 Skrevet 13. september 2003 Jeg ANER ikke hva han holdt på med, Sjernefisken. Poenget med SPØKEN var at han utga seg for å være 25 og ligne Brad Pitt. Som i et skuespill eller en sketsj. Derfor morer vi oss. Hadde det vært en tynn man på 50 som var avbildet hadde poenget vært det samme. Eller hvis det var en naken kvinne på 70. U see? Fint at du skjønte spøken mie. Ikke bry deg om kvervulanten. Har funnte ut at det alltid er noen som skal vrenge på alt man sier å gjør her inne. Skulle nesten tro at de ikke hadde selvironi...
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2003 #18 Skrevet 13. september 2003 Care: Siden vi to er enige, er vi da en klikk? Og hvis vi er det, hva mer må vi gjøre sånn at vi blir en in-klikk?
Gjest care Skrevet 13. september 2003 #19 Skrevet 13. september 2003 Care: Siden vi to er enige, er vi da en klikk? Og hvis vi er det, hva mer må vi gjøre sånn at vi blir en in-klikk? Kanskje lage en In- klikk klikkeclub for klikkerer som er in og da blir det in-klikkere
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2003 #20 Skrevet 13. september 2003 Fantastisk. Da må vi ha klikke-kampanje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå