Gå til innhold

Oralsex første kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av min andre tråd "sex første kveld"

Hva om man kun roter, men man gir hverandre oralsex.

Men går ikke hele veien.

Er det da mere ok? Er det i grenseland?

Eller skal det helst bare skje uskyldig klining og små tafsing?

Med tanke på at man egentlig ønsker noe seriøst med personen altså.

Men man aner jo ikke så tidlig hva det ender med.

Skal man ideelt sett holde helt igjen?

Vil manen da tenke om jenta at hun er billig?

(bullshit i mine øyne,men vil høre folks meninger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personlig synes jeg det er veldig lettvint å hoppe i sengen ved første anledning. Jeg synes litt klining og tafsing utenpå klærne er ok i begynnelsen. Ville prøvd å la det gå lengst mulig tid før sex, 1 måned optimalt men det er jo vanskelig å holde seg så lenge særlig hvis man begynner med tafsing osv.

Et par tre uker burde man vel greie ihvertfall.... Derfor synes jeg det er bedre om man er venner først før man innleder et forhold, det er slik de beste forholdene mine har vært i alle fall. Da slipper man å sitte igjen etterpå og oppdage at man har ligget med en total idiot som bare var ute etter en ting og kanskje snakker stygt om deg til vennene sine eller lignende. Been there, done that.

Endret av Jinta
Skrevet

Men går ikke hele veien.

Er det da mere ok?

Nei.

Ja.

Ja.

Vil mannen da tenke om jenta at hun er billig?

Hvis mannen er useriøs, så tenker han at hun er billig uansett.

Skrevet

Synes at det å gi oralsex er enda mer intimt enn samleie. Har aldri gjort det på et ONS eller tidlig i et forhold.

Skrevet

Synes at det å gi oralsex er enda mer intimt enn samleie. Har aldri gjort det på et ONS eller tidlig i et forhold.

Ikke jeg heller. Det er veldig intimt,og jeg skal være rimelig trygg og sikker på partneren først.

Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom man føler man må spørre på et internettforum hva som er ok, kan man ta utganspunkt i at det man tenker å gjøre, ikke er ok.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke slik...gir og tar imot munnsex på første daten jeg om jeg føler for det :gjeiper:

Han jeg var sammen med sist, gav jeg munnsex til første gang jeg møtte han....og vi ble sammen. Forholdet varte i et par år, før jeg gjorde det nylig slutt....

Men jeg måtte selvfølgelig gjøre meg litt "Madonna" etter den "horete" oppførselen, og spuret han forsiktig " om han så på meg som billig nå... for det var jeg jo ikke...egentlig" :fnise:

Skrevet

Signerer.

Skrevet

Men går ikke hele veien.

Eller er det ok med "fingring" begge veier?

Hvorfor spiller det noen rolle hva andre mener, når du syns det er bullshit uansett? Er jo bare å gjøre det som du syns er rett og naturlig.

Men (her er min bullshit mening) så kommer det vel litt ann på. Det er nå dessverre sånn (min bullshit mening) at de som har for vane å suge en date etter 2 timer, nok har et litt annet forhold til sex enn det jeg har. Det skyldes neppe mine storsjarmør egenskaper at hun kaster buksene eller setter seg på kne så kjapt, og da vet man jo at dama tydeligvis har for vane å gjøre dette med folk hun knapt kjenner - det er turn off. Er det i tillegg (og de er det mange av) en av de "smarte" damene som heller ikke ser funksjonen med beskyttelse - på tross av at hun ikke husker etternavnet ditt - ja, da har jeg i alle fall plassert deg, og da er du uaktuell på alle måter...Naturlignok også uaktuell til "bare flørting og sex" også.

Skrevet

Men går ikke hele veien.

Hvorfor spiller det noen rolle hva andre mener, når du syns det er bullshit uansett? Er jo bare å gjøre det som du syns er rett og naturlig.

Men (her er min bullshit mening) så kommer det vel litt ann på. Det er nå dessverre sånn (min bullshit mening) at de som har for vane å suge en date etter 2 timer, nok har et litt annet forhold til sex enn det jeg har. Det skyldes neppe mine storsjarmør egenskaper at hun kaster buksene eller setter seg på kne så kjapt, og da vet man jo at dama tydeligvis har for vane å gjøre dette med folk hun knapt kjenner - det er turn off. Er det i tillegg (og de er det mange av) en av de "smarte" damene som heller ikke ser funksjonen med beskyttelse - på tross av at hun ikke husker etternavnet ditt - ja, da har jeg i alle fall plassert deg, og da er du uaktuell på alle måter...Naturlignok også uaktuell til "bare flørting og sex" også.

Skrevet

Noen håndhilser, andre sutter på snabel. Folk er forskjellige.

Skrevet

Jeg har alltid synes at utveksling av kroppsvæsker, uansett form, ligger på samme nivå intimitetsmessig. Om jeg kommer så langt at jeg kysser noen, så betyr det at jeg allerede har bestemt meg for å ligge med vedkommende (om han/hun vil, selvfølgelig...).

Nå skal det mye til at jeg kysser noen på første date og dermed også mye til at det blir noe oralsex, men i løpet av de 3-5 første datene blir det stort sett full pakke ja... Gidder ikke kaste bort mer tid enn det, før jeg finner ut om vi er seksuelt kompatible.

Skrevet

Jeg har alltid synes at utveksling av kroppsvæsker, uansett form, ligger på samme nivå intimitetsmessig. Om jeg kommer så langt at jeg kysser noen, så betyr det at jeg allerede har bestemt meg for å ligge med vedkommende (om han/hun vil, selvfølgelig...).

Nå skal det mye til at jeg kysser noen på første date og dermed også mye til at det blir noe oralsex, men i løpet av de 3-5 første datene blir det stort sett full pakke ja... Gidder ikke kaste bort mer tid enn det, før jeg finner ut om vi er seksuelt kompatible.

Seksuelt kompatible, det er i seg selv et interessant uttrykk.

Hva tenker du da på egentlig?

Skrevet

Å da får fyren 1 sjangse til å vise seg seksuell "kompitabel"?

Rett på ubeskyttet sex av alle slag?

Du vet i løpet av 3-5 dates at dette er en person du vil bli sammen med, personlighetene er "kompitable"?

Skrevet

Noen håndhilser, andre sutter på snabel. Folk er forskjellige.

:skratte: Det er faen ikke kødd heller, det er det verste.

Skrevet

Jeg mener sex er sex, og jeg deler ikke oppfatning av hva som er sex med Bill Clinton, for å si det sånn. Alle orgasmefremmende aktiviteter er for meg sex, og det er ikke noen forskjell på om man bruker munn, fingre eller har samleie. Like intimt er det uansett. Og så er spørsmålet om det er greit å ha sex på første date, og det er det bare en selv om den som man er på date med som kan vite.

Jeg hadde nok ikke syntes det var naturlig å ha sex på første date, siden jeg gjerne vil kjenne at det er en tiltrekning der. Men jeg har hatt sex på andre date, og vi er nå kjærester og snart samboere. For oss var det helt naturlig å ha sex så tidlig, uten at noen av oss tenkte at den andre var billig. (Og ingen av oss er sånne som har ligget rundt tidligere.)

Skrevet

:enig:

Skrevet

får meg til og tenke på ei jeg var på date med en gang, etter en tur på byen lurte hun på om jeg ville bli med inn, vi prata en times tid før jeg sa jeg måtte hjem og hun sier da "jeg vil ikke ligge med deg første kvelden, men jeg kan gjerne suge deg før du drar"....

jeg takket pent nei, dro hjem og kontaktet hun alldri igjen:-)

søt dame men...

Skrevet

får meg til og tenke på ei jeg var på date med en gang, etter en tur på byen lurte hun på om jeg ville bli med inn, vi prata en times tid før jeg sa jeg måtte hjem og hun sier da "jeg vil ikke ligge med deg første kvelden, men jeg kan gjerne suge deg før du drar"....

jeg takket pent nei, dro hjem og kontaktet hun alldri igjen:-)

søt dame men...

Skulle faktisk vært interessant å vite hvor jenter får inntrykket av at slik oppførsel er helt greit ...

Skrevet

Skulle faktisk vært interessant å vite hvor jenter får inntrykket av at slik oppførsel er helt greit ...

Hm den lurte jeg også litt på,og jeg er jente:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...