Gjest goodtwin Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 En ny første april er i gang! Har du noen spennende planer for dagen?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Nope. Gidder ikkje sitte å prøve å pønske ut noe morsomt og kult, så tviler på at eg kommer til å prøve å lure noen. Tar det på sparket om eg kommer over ein situasjon som gir meg muligheten.
Gjest M_icka Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg har aldri noe lurt å lure noen med, derfor er det lurt å ikke lure noe mer på dét. Endret 1. april 2010 av M_icka
Djungelvrål Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg lurte alle kollegaene mine for 2 år siden. Fant en skummel bakterie som kan gi matforgiftning, faket underskrift fra lege og laget et skriv om at hele stedet måtte stenges av og vaskes ned. Fikk også med at to stk liksom allerede var blitt syke. haha. Alle gikk rett på. MORO :gjeiper:
Gjest Maxtor Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg lurte alle kollegaene mine for 2 år siden. Fant en skummel bakterie som kan gi matforgiftning, faket underskrift fra lege og laget et skriv om at hele stedet måtte stenges av og vaskes ned. Fikk også med at to stk liksom allerede var blitt syke. haha. Alle gikk rett på. MORO :gjeiper: Du faket legeunderskrift? Fydda =p
Pinkee Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Nei, skal ikke lure noen, er for ærlig til at jeg klarer det likevel
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Lurte nettopp mannen min - men det var ikke populært Han satt på do etter trening og frokost - og han kan sitte der leeennnggeeee. Så ropte jeg "vet du hva? naboene knuller i stuen så jeg ser rett inn vinduet" .. hehehe .. "hva? - tuller du?" ...så hørte jeg romstering med dopapir, nedspyling og håndvask i en fart. Han var ikke helt blid for at jeg hadde ødelagt doturen hans
klikkern Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 jeg har verken lurt- eller blitt lurt av noen enda. Det kan forklares med at jeg stod opp for bare to timer siden og har stort sett ikke snakket med noen. Har ikke klart å pønske ut noe lurt enda jeg.. er dårlig på sånt (eier ikke pokerfjes!), men svingod på å ikke tro på ting Skal forsåvidt i selskap senere i dag, så får nok gjennomgå der
Rakel Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Lurte nettopp mannen min - men det var ikke populært Han satt på do etter trening og frokost - og han kan sitte der leeennnggeeee. Så ropte jeg "vet du hva? naboene knuller i stuen så jeg ser rett inn vinduet" .. hehehe .. "hva? - tuller du?" ...så hørte jeg romstering med dopapir, nedspyling og håndvask i en fart. Han var ikke helt blid for at jeg hadde ødelagt doturen hans Hahaha. Jeg ler mneg i hel. Den var god!! Tipper mannen hadde kommet som et olja lyn. Selv om det virker uvirkelig, så ligger det jo etb ønske og håp om at dette kan være sant. hehe.
Gjest Bond Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Planen var å lure 'sjefen', men tror jeg blir litt pyse - i og med at jeg mistenker at det blir lest bare neste uke og det blir ikke morsomt senere
MissStiles Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Tenker alltid på om jeg skal prøve å lure ei venninne. Men jeg klarer ikke å holde meg alvorlig. Så dropper hver eneste gang.
Hapzen Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Jeg la ut et bilde av meg fra siden når jeg blåser opp magen på facebook, så skrev jeg over "kan ikke holde det skjult lengre, 21 uker (+2dager) på vei. HAHA, jeg fikk så syyykt mange som gikk rett på!!
*appifany* Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Jeg stod opp litt før mannen i dag, og stod midt på stuegulvet og ropte "ÅÅÅÅ NEEEIIII TVEEEEEN" Vi har en 52" som er lille babyen hans, nemlig. Og så sier jeg samtidig " Nei, men pus hva er det du har gjort" Etterfulgt av masse " ÅNEIIIII". Jeg roper på sambo, og han kommer som et prosjektil ut av rommet og står i halvsøvne for å se om lille babyen hans var ødelagt, mens jeg ligger på gulvet og flirer meg i hjel. Jeg syntes dette var gøy da, men ikke sambo
malmklang Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Hadde tenkt til å lure bestevennen fra folkehøgskolen med at jeg var blitt gravid. Vi havnet til sengs etter litt for mye heimbrent for noen uker siden. Hadde vært skrekkelig gøy, men jeg droppet det, siden ting mildt sagt har blitt veldig rare mellom oss nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå