Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Allerede før kjæresten min tar på meg, blir jeg våt. Veldig veldig veldig våt... Kjæresten min har kommentert det opptil flere ganger, men jeg vet ikke om det er posetivt eller negativt? Jeg er ALLTID våt, for jeg har jo alltid så lyst på han. Så vi har gjort det til en vane å tørke av meg før han tar penis inn i meg. Han har sluttet å kjenne etter om det er vått også, for han vet det er det. Hvorfor er jeg så våt? Er det for at jeg er så forferdelig kåt? Flere som har opplevd dette?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Samma her.. Jeg blir våt bare kjæresten min sitter i samme sofa som meg.. Det rare er at jeg egentlig ikke er sånn dritkåt, blir bare vanvittig våt.. Men det er hans skyld da, for er aldri så våt ellers
Gjest Sparvöga Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Meg også. Alltid våt når han kjenner på meg. Bare han rører puppene mine, kysser meg eller ser på meg med det blikket... jeg er klar med det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå