Gå til innhold

Hjelp! Intim Barbering!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har prøvd Unirens fra vita etter barbering. denne funker ikke.

Vil det si at vibrator rens fra kondomeriet ikke vil funke for meg heller?

Stor forskjell på disse?

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet

du bør bruke babyolje når du barberer deg.Det er skånsomt og du får glatt og myk hud etterpå.Funker kjempe bra

Skrevet

du bør bruke babyolje når du barberer deg.Det er skånsomt og du får glatt og myk hud etterpå.Funker kjempe bra

Ja man blir myk, men babyolje inneholder jo mineralolje og tetter porene. Då blir d jo kviser og røde nupper ut av det hele?

Skrevet

Jeg får også nupper av barbering, men når jeg bruker epilator har jeg ikke det problemet i det hele tatt. Bruker en mild skrubb innimellom. STORT pluss for at det varer i 3-4 uker uten vedlikehold, blir mye glattere og ser bedre ut da man slipper røde nupper og små kviser. Jeg er bare rød noen timer etter å ha brukt epilatoren, for man napper jo hårene ut med roten. Men anbefales sterkt i alle fall :)

Hvis du absolutt vil barbere finnes det jo kremer av diverse slag som skal hjelpe mot nupper og inngrodde hår, for eksempel denne, som jeg har hørt mye bra om:

http://www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-InGrow-Go-125ml

Lykke til!

Forresten: Babyolje er fyfy! Skal du prøve olje til barbering kan jeg anbefale jojobaolje - det funker veldig bra på leggene mine i alle fall, har ikke prøvd det intimt da, fordi jeg kun bruker epilator der.

Gjest lolita___
Skrevet

funker bra for meg.Ingen kviser bare baby myk hud.Ja ja vi er alle forskjellige

Skrevet

Kun en ting å si: VOKS! Har du mulighet, dropp barbering.

Skrevet

Jeg bruker skindoctor sine ingrow wipes etter barbering og voksing. Disse hindrer røde nupper, kviser og inngrodde hår. Genialt! Fås også i en flytende versjon der man selv fukter bommull med vesken. Disse koster litt, men er verdt det! Påfører vanlivis RFSU sin etterbarberingsgele eller asan cooling når jeg er nybarbert, så påfører jeg SkinDoctors morgen og kveld de neste dagene. Etter at jeg begynte med disse har jeg aldri opplevd verken nupper eller inngrodde hår :) Selges på Kicks og på internettbutikker (tror feeluniqe har hatt disse).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

unirens eller vibratorrens fra kondomeriet er veldig bra, funker for meg iallefall. Jeg pleier å barbere i dusjen så skylle godt hele veien, ta på vibratorrens 8tar en dæsj i hendene og gnir dem sammen før jeg gnir det/påfører med håndflatene) og lar det være på i cirka 1 minutt før jeg skyller veldig godt. passer på at det ikke kommer i nærheten av noen åpninger nedi der, ar ikke hatt problem med sopp eller noe men er i grunn ikke spesielt plaget av det før heller da.

Nå for tiden trenger jeg ikke bruke rensen lengre fordi jeg ikke får noe særlig med kviser eller nupper der lengre, vet ikke men kanskje rensen har rensket opp i kvisebakterier der nede eller noe slikt? :) Du får prøve da vettu og se.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

det kan forresten hende det er barberhøvelen din som har endel bakterier på seg, husk å bytte ut bladene med jevne mellomrom.

• 1 år senere...
Skrevet

Hvilket merke kjøpte du epilatoren fra? Det er mange å velge mellom.

Skrevet

Men man bruker vel ikke epilator på kjønnsleppene og sånn??

Skrevet

Jeg får også nupper av barbering, men når jeg bruker epilator har jeg ikke det problemet i det hele tatt. Bruker en mild skrubb innimellom. STORT pluss for at det varer i 3-4 uker uten vedlikehold, blir mye glattere og ser bedre ut da man slipper røde nupper og små kviser. Jeg er bare rød noen timer etter å ha brukt epilatoren, for man napper jo hårene ut med roten. Men anbefales sterkt i alle fall :)

Hvis du absolutt vil barbere finnes det jo kremer av diverse slag som skal hjelpe mot nupper og inngrodde hår, for eksempel denne, som jeg har hørt mye bra om:

http://www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-InGrow-Go-125ml

Lykke til!

Forresten: Babyolje er fyfy! Skal du prøve olje til barbering kan jeg anbefale jojobaolje - det funker veldig bra på leggene mine i alle fall, har ikke prøvd det intimt da, fordi jeg kun bruker epilator der.

Bruker du epilatoren på de ømmesteområdene?

Har selv epilator, men har ikke turt å prøve "nedi der". :P

Er smertefullt, eller er det mer smertefullt, men verdt det? Har dårlig erfaring med barbering "nedi der" så trenger litt råd! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...