Gå til innhold

Jeg blir lei etter jakten


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har et kjempeproblem. Jeg interesserer meg veldig for menn, og elsker å flørte... Men hver gang jeg merker at jeg har noen på kroken blir jeg lei.. Vedkommende er kjedelig og teit. Det er så alt for lett. Nå skal det sies da at jeg har utseendet med meg, uten at jeg er vulgær eller horete. Jeg er singel på 5.året, og begynner å bli litt lei den tilværelsen... Jeg synes ''offeret''mitt er tiltrekkende og kjekk helt til jeg får de der jeg ønsker å ha de..og når jeg får de til å overøse meg med oppmerksomhet er det nok for min del. Selv menn jeg i utgangspunktet ser på som uoppnåelige... Jeg har ødelagt så utrolig mange gode vennskap på denne måten. Men jeg klarer ikke la være å bli avvisende og lei..

Noen med samme problem?? Hva bør jeg gjøre?? Helst konstruktive tilbakemeldinger, og ikke blablabla om at jeg er et dårlig menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir lett lei selv, så skjønner hvordan du har det. Eneste råd jeg har å tilby er å vente til du finner den rette, eller la det gå litt lenger tid før du dumper dem. Det er ikke så spennende når du har dem der du vil, men du kan lett oppdage nye sider ved mannen som er minst like spennende, selv om selve jakten er over og situasjonen har blitt roligere :)

Menn som klager over slike kvinner kan bare gå hjem til mammaen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg gjør det jo faktisk ikke med '' vilje'' , men følelsene mine endrer seg... Jeg tenker at denne gangen er det det rette, men så blir jeg lei... De jeg blir lei av er helt på tuppa, og tekster hundre ganger i døgnet og er veldig tydelig på hva de vil.. Det blir kjedelig! Jeg ønsker ikke å såre noen, og det er ikke uten grunn det er leeeeenge mellom hver gang jeg tørr å date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Menn som klager over slike kvinner kan bare gå hjem til mammaen sin :)

Eller de kan date flere damer om gangen slik at de ikke blir tøfler. Så kan de feie over det de får og eventuelt gå tilbake når den første hora ombestemmer seg og vil ha litt pikk likevel.

Win win for alle parter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har det samme problemet. Tror rett og slett det bare er å finne rette typen.

Hehehe, det er nok ikke bare bare med den innstillinga der. Men hva kommer det av? Vil dere kun ha det dere ikke kan få, eller er det det at dere på en måte blir typen overlegen når han er så keen, men trenger å være ham underlegen? Eller er det bare umodenhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Ta det med ro en stund, ikke skap noen forventninger om at "dette kan være den rette", men fokuser mer på å bli kjent med mennesker uten noen baktanke. Etter en stund dukker det opp noen med en personlighet som matcher eller utfyller din, som du ikke bare vil forenes med på grunn av begjær. Og prøv å ikke søke ut menn bare når du er i en typisk sjekke-situasjon, da er det klart at de er lette å få på kroken, det er jo akkurat det de er ute etter. Kom deg ut på andre arenaer, og prøv heller å ha det morsomt og ha gode samtaler, ikke å finne drømmefyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme "problemet" (dog rettet mot kvinner, og ikke menn). Løsningen min: ærlighet.

Vær ærlig om intensjonene dine. Aldri lov mer enn du kan holde, og aldri legg opp til et forhold - om du ikke finner den som er "verdt" det. Tok sin tid, men er mulig jeg har det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for å bli såret?

På den måten slipper du ihvertfall ikke dem innpå deg, du har kontrollen, og det er skjelden dine følelser det går utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...