Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 fått forespørsel om ønskeliste til guttens 2-års dag. eh.... leker og klær? Er det OK å skrive praktiske ting som f.eks. penger til junior-seng, trille og sånt? synes det er vanskelig jeg. er det noen som har noe å dele med meg som de har skrevet på sine ønskelister?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Har ikke barn selv, men ei jeg kjenner hadde en gutt (som nå har vokst opp), men da han ble 1 år så skulle hun skrive sånn liste du snakker om. Hun skrev blant annet at hun ønsket penger til trillevogn og lignende. Så om du ønsker å ta med penger til ditten eller datten på lista så mener jeg at du ikke trenger å være sjenert eller synes det er teit.
Trampe Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Klart du kan ønske deg penger til større ting - evt gavekort på butikken du kommer til å kjøpe tingene i. Noen liker ikke å gi penger, så da er gavekort en kjekk ting. Til toåringens bursdag ønsket vi oss deler til togbanen hans, puslespill, bøker, duplo og praktiske joggeklær til barnehagen. Noe for enhver lommebok og smak - og han fikk masse fint Svigers kjøpte en Reimadress han kan bruke neste vinter, veldig kjekt å få! Vi har ingen store innkjøp i nær fremtid, men om vi skulle investere i noe større hadde jeg godt kunnet tipse f. eks. besteforeldre og faddere om gavekort eller penger. Svigermor har tidligere gitt oss penger til bursdag og jul til større innkjøp.
Gjest ts Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 ok, godt å høre. Var redd noen ville tenke det var mer til meg enn til han eller noe men tar gjerne i mot flere tips til hva han kan ønske seg. Togbane har jeg notert!!
Trampe Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Hva med fargeblyanter og malebøker? Vi tegner nesten hver dag, og har fylt ut et par maleblokker bare den siste måneden. Gode tykke fargeblyanter er veldig kjekt å ha. Jeg er ikke spesielt glad i tusjer, de er vanskelige å få av både vegger og klær..
Gjest ts Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Hva med fargeblyanter og malebøker? Vi tegner nesten hver dag, og har fylt ut et par maleblokker bare den siste måneden. Gode tykke fargeblyanter er veldig kjekt å ha. Jeg er ikke spesielt glad i tusjer, de er vanskelige å få av både vegger og klær.. Ah, supert forslag!! Takk:)
Kara W Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Følger med her, da vår gutt snart er to år, og det er vel ikke lenge til vi får samme spørsmål. Har han flyttet over i barneseng enda? Hvis ikke er tillskudd til seng, samt dyne, pute og sengetøy noe han straks kommer til å trenge. Hva med bøker og DVDer? Gjerne noe dere husker fra deres barndom, som dere har lyst til å dele videre med ham.
Thomasine Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Vår lille pode blir 2 i mai!!! Og da skal vi ønske oss: * 3-hjulsykkel (evnt. kan flere spleise her... ) * Mickey Mouse-effekter - han elsker Mikke Mus! * Brannbil med sirene!! * DVD - Brannmann Sam!/evnt Postman Pat * Bøker ...det jeg kommer på i farta... Ellers synes jeg godt du kan be om gavekort om dere har spesielle ønsker. Dessuten kan jo familie/venner spleise også? Det gjorde vi til den forrige. Vi ba alle besteforeldrene om å spleise på en sykkel. Ble ikke så dyrt for hvert par (har 3 sett...), dessuten fikk han da noe han ønsket seg og trengte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå