Phaedra Skrevet 31. mars 2010 #1 Del Skrevet 31. mars 2010 Satt og leste på en underholdende debatt om Toyota, hvor debatten etterhvert har begynt å dreie seg om den ene innskriveren og en av de som "angriper" ham skriver "Dermed har jeg ett hovedspørsmål: Er du laget av kjeks?" noe mange synes er "helt genialt". Hva er det jeg går glipp av her? skjønner ikke referansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 31. mars 2010 #2 Del Skrevet 31. mars 2010 Kan detr simpelthen være så enkelt at det betyr: "Er du sprø?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2010 Hmm.. godt mulig, jeg aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 31. mars 2010 #4 Del Skrevet 31. mars 2010 Litt vanskelig å svare på uten å vite hva som har blitt sagt tidligere, men "er du sprø" kan jo stemme, ellers knuser jo kjeks lett, så kanskje det er en variasjon av å "være laget av glass"? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. april 2010 #5 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har i det siste hørt at hvis man gjør noe fryktelig dumt på fotballbanen e.l., så kalles man for "kjeksen". Det er noe helt nytt for meg, men det er tydelig at det er noe negativt, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 4. april 2010 #6 Del Skrevet 4. april 2010 Sprø som en kjeks, eller redd for å knekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 4. april 2010 Høres ut som om "sprø" eller noe i den duren er det riktige, men jeg får nok aldri svaret Jeg bare tenkte at siden folk kommenterte "genialt!" på at vedkommende hadde spurt om han andre var en kjeks så kanskje det var en referanse jeg hadde gått glipp av eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. april 2010 #8 Del Skrevet 4. april 2010 Satt og leste på en underholdende debatt om Toyota, hvor debatten etterhvert har begynt å dreie seg om den ene innskriveren og en av de som "angriper" ham skriver "Dermed har jeg ett hovedspørsmål: Er du laget av kjeks?" noe mange synes er "helt genialt". Hva er det jeg går glipp av her? skjønner ikke referansen Tørr eller sprø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 7. april 2010 #9 Del Skrevet 7. april 2010 Kan det ha noe med dette uttrykket å gjøre? "that's the way the cookie crumbles - A term used to explain to somebody that you can't control the way things are going to happen or expect them to happen a certain way" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 7. april 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2010 Kan det ha noe med dette uttrykket å gjøre? "that's the way the cookie crumbles - A term used to explain to somebody that you can't control the way things are going to happen or expect them to happen a certain way" Det var noen andre som kommenterte "and that's the way the cookie crumbles" når "kjeksen" svarte på innlegget om at han muligens var en kjeks, så jeg tenkte på det, men det gir ikke så mye mening. Får vel bare godta at jeg aldri kommer til å vite helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 7. april 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 7. april 2010 Tusen takk for all hjelp dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå