Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på pillen, og den skal jo være relativt sikker. Men jeg tok min siste pille før pillefri uke for 3 dager siden, og enda ingen tegn til mensen. Den skulle vært her nå! Pleier å være litt uggen i magen dagen før mensen, men jeg er frisk og rask :S Hvor normalt er det at mensen ikke kommer når den skal på p-pillen?

Og når i syklusen er det man er mest fruktbar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En er mest fruktbar i perioden 12-16 dager før forventet mens, men om en går på pille så er en mest fruktbar uka etter en glemte pilla, samme når i syklusen det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...