fuerza Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg går på pillen, og den skal jo være relativt sikker. Men jeg tok min siste pille før pillefri uke for 3 dager siden, og enda ingen tegn til mensen. Den skulle vært her nå! Pleier å være litt uggen i magen dagen før mensen, men jeg er frisk og rask :S Hvor normalt er det at mensen ikke kommer når den skal på p-pillen? Og når i syklusen er det man er mest fruktbar?
liv Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 En er mest fruktbar i perioden 12-16 dager før forventet mens, men om en går på pille så er en mest fruktbar uka etter en glemte pilla, samme når i syklusen det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå