Gjest ts Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er en gutt på 23 år som har brukket ankelen, og går derfor med gips og krykker. Har gått med den i en mnd nå, og merker lite smerter o.l. I kveld har jeg veldig lyst på en fest jeg har gledet meg til lenge. Hva mener dere om å dra på fest med krykker? Virker det litt "desperat"? Jeg skal selvfølgelig ikke drikke meg sanseløs, men ta en pils i godt lag. God påske
liv Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Dra ut og kos deg, bare husk at du skal klare å stable deg hjem igjen
LukaFrost Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg synes også du kan dra ut med god samvittighet.
Gjest Bond Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Helt ok, så lenge det ikke er snakk om overdrevent drikking
skruf Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 He-He; kjent problematikk.... Jeg var på fest hos noen venner sammens med mannen min i fjor sommer, ca 10 min å gå. Skulle bare drikke et par glass vin og ta det rolig pga krykkene... Et par glass ble til flere i sommersola, og jeg bekymret meg ikke. Har da tross alt litt koordinasjon, og hadde gått endel uker med krykker, så det manglet ikke på trening.... Carpe diem, grip dagen og vina! Endte med at etter 100 meter og div knall, fnall og hysterisk knising så kastet mannen min meg på ryggen og bar meg hjem;-) Så dra på fest og kos deg!! Og enten; drikk lite, ta drosje hjem eller få noen til å bære deg;-) Må forresten også nevnes at jeg og noen venniner satt ute på en restaurant og tok noen deilige utepils samme sommer. En kompisgjeng kom ramlende forbi, fin i farte. Den ene mannen bråstanset, seg ned på kne foran meg og utbrøt; " Å neeeeei, så pen og ung, hvilken tragedie!!" Dust liksom, hadde jo bare knekt beinet....
LetThemEatCake Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Ut och festa! De är nog glada att du är så pass kry att du orkar komma. Och nej, jag tycker inte att det verkar desperat! Däremot märker man att en sådan sak som en bruten ankel inte ska hindra dig från att ha kul och det är ju en fantastisk egenskap som nog många sätter pris på. Ha det så kul!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå