@malie Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 (endret) For en tid tilbake fikk jeg noen oppskrifter her inne på disse salatene. SÅ Har jeg glemt de av,noen som kan hjelpe med noen gode? Endret 1. april 2010 av @malie
Gjest Mahareth Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Min potetsalatoppskrift: 5-6 kalde, kokte poteter. et par ss rømme majones en halv finhakket løk litt sylteagurk i biter 1-2 ss sylteagurklake litt sennep salt og pepper etter smak. Bare ca-oppskrift, jeg lager på slump
@malie Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Min potetsalatoppskrift: 5-6 kalde, kokte poteter. et par ss rømme majones en halv finhakket løk litt sylteagurk i biter 1-2 ss sylteagurklake litt sennep salt og pepper etter smak. Bare ca-oppskrift, jeg lager på slump Takk,takk. <noen andre som har de andre oppskriftene?
venus_ Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Italiensk salat: 3 gulrøtter 1/2 hodekål 1 grønt eple majones sitronsaft salt, pepper ca oppskrift dette også, bruker å ta grønnsaker og majones til det blir passe også smake til. Rekesalat: Reker evt fiskepudding i terninger majones sitronsaft salt, pepper evt litt thousand island dressing Reke- og eggsalat: Reker kokt egg i biter (kutt det begge veier i eggdeler) majones salt, pepper sitronsaft evt litt sennep
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå