Gå til innhold

Kjæresten min har gått bort

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk da beskjed i går om at kjæresten min ble funnet død. Og jeg greier ikke ta det inn på meg, jeg skjønner ikke at det kan ha skjedd. Han bodde også i en annen by pga studier så alt er bare så rart. Pratet med han sist på søndagen, da var alt bra og han var helt frisk. Hadde diabetes så jeg "håper" det var grunnen og ikke at det skjedde noe annet med han. Han skulle komme nedover i dag for påskeferie, og jeg skulle være med han opp igjen for å bo med han, men sånn skulle det nå ikke bli.

Men det jeg er litt rådvill på er at jeg kjente han ikke så lenge, et par måneder, men han var en person jeg klaffet 100% med fra dag en, til tross for diverse ting som hindret oss i starten. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med blomster og annet. Hjerter pleier å være forbeholdt familie, og de koster dessuten rundt 1500-2000 kr, og det blir kanskje litt voldsomt. Men jeg vil ha en med bånd, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Alt jeg har lyst til å si blir alt for, alt for lang til å få ned på et slikt bånd. Og det står nå helt stille i hodet mitt, jeg har absolutt ingen anelse hva jeg skal skrive på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Uff dette var trist :tristbla:

Det er vel dette som blir kalt "dead in bed syndrome"

Håper det går bra med deg, det må være en grusom beskjed å få. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det var trist å lese :( Livet kan til tider være ekstra hardt og urettferdig. Det høres ut som dere var glade i hverandre. Ta godt vare på deg selv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trasig, Ann Christin. God klem til deg. :klem:

Jeg har forsåvidt aldri hørt at hjerter er forbeholdt familie. Har du truffet familien hans? Jeg synes du skal velge akkurat den buketten/kransen du vil ha. Jeg har vanskelig for å se for meg at familien hans kommer til å reagere på ditt valg uansett. Og når det gjelder skrift på bånd - du kan jo velge det du har i signaturen din? "You are beautiful in every way" - jeg synes det sier alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kondolerer så mye, det var leit å høre at du mistet kjæresten din alfor tidlig.

Når min samboer gikk bort bestilte jeg et rose hjerte.. det er sant at de er litt i dyreste laget.. tror jeg betalte ca 1100 kr for min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var forferdelig trist å høre, Ann Christin. Kondolerer. :klem:

Når det gjelder blomst og bånd så synes jeg Trampe sier det godt. Kjøp den blomsten du føler for og signaturen din var også veldig fin. Man må jo heller ikke skrive så mye eller så komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, sitter her faktisk å gråter...ja vet tåpelig...vet jo ikke hvem han var, men jeg blir trist av slikt.

Håper du finner ut av ting, og håper altgår bra med deg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Uff, så forferdelig trist :klem: Jeg synes også du kan bestille den kransen du ønsker. Da min ekssvigerinne døde altfor ung, hadde hun fått ny kjæreste som hun hadde vært sammen med i noen få måneder, og han hadde en krans med tekst på ved båren, husker ikke hvordan den så ut, men det er jo bare fint uansett synes jeg. Hvis du ønsker å si mer til ham kan du kanskje skrive et brev som du enten legger ved graven eller bare beholder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut av både begravelsen og annet. Hadde en annen signatur et annet sted med bilde av han hvor det sto "Elsker deg så utrolig mye, og savner deg enda mer" "Du vil aldri bli glemt" så puttet det på båndet. Og endte bare opp med en vifte blomsteroppsats, men den ble pen nok den, virkelig pen. Og selv om begravelsen var den 8 april har den faktisk holdt seg omtrent helt til nå. Først i dag hadde rosene begynt å bli litt mørkere og visne litt. Holdt seg ufattelig lenge i forhold til de andre blomstene på grava.

Dog føler som om jeg har gått i hvilemodus om dagen, fungere ikke på noen plan og er så apatisk innvendig at det nesten er helt ille. Dog fortsatt den smilende, humørfylte og glade jenta utad, det er vel ikke godt i lengden det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Griner når jeg leser dette! Håper virkelig det går bedre med deg etterhvert. Tenke av og til på hva jeg hadde gjort om min kjæreste hadde forsvunnet, og jeg kan bare ikke innbille meg hvor smertefullt det må være. Jeg tror igrunn jeg ikke hadde klart eller villet leve videre uten han..

Stor klem til deg Ann Christin, for at du er så sterk, og fordi du skal klare deg videre i livet! Er det noen som er sterk, så er det dere som mister deres nærmeste og forsatt klarer å leve videre. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest youlookslashy

Sist begravelse jeg var i til noen som stod meg veldig nerme var det et hjerte i hvite roser, og en slags "intærn" signatur. På kjøkkenet til vedkommende hang det et skilt som det sto "men størst av alt er kjærligheten", noe vi ofte pratet om. Så sånn ble det. Ingen visste hvem den var fra... untatt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Griner når jeg leser dette! Håper virkelig det går bedre med deg etterhvert. Tenke av og til på hva jeg hadde gjort om min kjæreste hadde forsvunnet, og jeg kan bare ikke innbille meg hvor smertefullt det må være. Jeg tror igrunn jeg ikke hadde klart eller villet leve videre uten han..

Stor klem til deg Ann Christin, for at du er så sterk, og fordi du skal klare deg videre i livet! Er det noen som er sterk, så er det dere som mister deres nærmeste og forsatt klarer å leve videre. <3

Det er ufattelig hva man overlever når ting skjer. Ja, det har vært tungt, og igjen er det blitt tungt siden det snart er et år siden. 25, februar er det et år siden jeg dro på feriebesøk til han, hvor jeg bestemte meg for å flytte oppover, og 2 mars er det et år siden jeg så han sist! Men heldigvis har jeg fått en fantastisk kjæreste i år som passer godt på meg, og som ikke har noe problem med å holde rundt meg selv om jeg gråter, savner Jørgen og vil til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Delphina

Det er ufattelig hva man overlever når ting skjer. Ja, det har vært tungt, og igjen er det blitt tungt siden det snart er et år siden. 25, februar er det et år siden jeg dro på feriebesøk til han, hvor jeg bestemte meg for å flytte oppover, og 2 mars er det et år siden jeg så han sist! Men heldigvis har jeg fått en fantastisk kjæreste i år som passer godt på meg, og som ikke har noe problem med å holde rundt meg selv om jeg gråter, savner Jørgen og vil til han.

Først vil jeg si at det er så utrolig trist det du har opplevd, men det er også flott å høre at du har en kjæreste som er tålmodig med deg. Merkedagene forsvinner ikke med det første. Får håpe tiden hjelper å lege deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Ms. Raggsokk

Så bra det ordnet seg med kransen. Merkedager er vonde, håper det går bra med deg. Ta vare på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...