Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snasen... du ER bare kjip du!!

Og det er basert på mer enn bare denne tråden, har sett deg "her og der" og du er ikke akkurat det man kan kalle sjarmerende i din framtoning...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke noe annet enn en ondskapsfull form for humor

Signerer. Fy, så jævlig gement innlegg av trådstarter. Hva er det du prøver å oppnå ? At overvektige føler seg enda mer usikre ? Å fremheve deg selv ?

Skrevet

Syns ikke så mange har vrengt ut av seg noe sånt på den andre tråden. Om tynne kvinners hemmeligheter, så hva er problemet her? hva er egentlig forskjellen?

Skrevet

Snasen... du ER bare kjip du!!

Og det er basert på mer enn bare denne tråden, har sett deg "her og der" og du er ikke akkurat det man kan kalle sjarmerende i din framtoning...

:roll:

Ja, deg om det. Jeg overlever.

Skrevet

Signerer. Fy, så jævlig gement innlegg av trådstarter. Hva er det du prøver å oppnå ? At overvektige føler seg enda mer usikre ? Å fremheve deg selv ?

Jeg prøver å gi gode råd og tips til hvordan man kan legge på seg. Tror du ikke det er behov for slike råd?????

Skrevet

Nei. Det er ikke humor. Det er sabla gode råd skal jeg si deg.

Tydelig at du ikke trenger rådene, men prøv å forstå at andre kan ha behov for dem.

Jeg har ikke en gang tenkt på ordet humor i denne tråden, så hvorfor gjør du det?

Skrevet

Jeg prøver å gi gode råd og tips til hvordan man kan legge på seg. Tror du ikke det er behov for slike råd?????

Du virker jo ikke helt ved dine fulle fem. Gode råd ? Stappe i seg Snickers og ligge på sofaen ? Spise seg stappmett for så å spise mer ?

:klaske:

Skrevet

Jøss, Snasen, jeg visste ikke du var tykk? Har alltid forestilt meg at du var tynn, men siden du nå forteller "tykke kvinners hemmeligheter" så må jeg nok endre mitt indre bilde av deg.

:jepp:

Gjest Bianca26
Skrevet

Det er greit å holde narr av folk fordi de har en spiseforstyrrelse? Det er iallefall trygt og bekvemt om man ikke lider av dette selv.

man trenger ikke å ha en spiseforstyrrelse selv om man sliter med å legge på seg.

Skrevet

Du virker jo ikke helt ved dine fulle fem. Gode råd ? Stappe i seg Snickers og ligge på sofaen ? Spise seg stappmett for så å spise mer ?

:klaske:

Hva er så galt med de rådene, da?

Skrevet

Man må være feit for å bli provosert av denne tråden? ÆRLIG talt, dette er så fantastisk latterlig. Jeg er helt normalvektig og kan se at dette virkelig er rett og slett barnslig.

Skrevet

Hehe - etter å ha lest den andre tråden, må jeg bare si meg fullstendig enig med Snasen. :ler:

Nå i disse påsketider kan jeg også anbefale å alltid kjøpe doble poser med påskemarsipan. Det er jo ikke SÅ mye i hver pose, og om du har to i huset garanterer jeg at det er enklere å spise begge, enn om du må GÅ tilbake til butikken og kjøpe en til...

Skrevet

Det er en utrolig usunn måte. Derfor....

Skrevet

Mhm.. prøv å overbevise om at du skrev dette for å være hjelpsom... :roll:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her er nok en del naturlig tykke KG-kvinners hemmeligheter:

Tenkte tipsene var gode å få med seg, nå i disse dager da alle de tykke KG'erne (som de flertallet her trolig er) skal opp i vekt før sommer'n. Og husk: det er "in" igjen med former, så for oss slanke & snertne jenter, så kan noen av disse tipsene komme godt med også. :)

Jeg er ikke overvektig selv, men jeg reagerer på dette.

Hvis dette var ment å være en parodi på "Tynne kvinners hemmeligheter", burde den ha vært mye mer dempet.

Den som startet "tynne kvinners" tråden, la seg "på midten" (det vil si ganske nøytralt) i beskrivelsen av hva tynne kvinner gjør for å holde seg tynne.

Det du prøver på, er latterliggjøring.

Du beskrev alle overvektige/tykke som late sofagriser, som ikke gjør annet enn å maule sjokolade, da må motsatsen være hyperaktive treningsfantaster, som av og til knasker på litt salat og en gulrot, men bare når de må.

For å ha samme standard som du legger opp til i denne tråden, burde "tynne kvinners" tråden vært omtrent slik:

1. Spis lite, slutt før du blir mett.

2. Innse at sult ikke er en fiende, du må tåle sult for å holde deg tynn.

3. Aldri spis noe annet enn du har behov for, spis aldri for å kose deg.

4. Hold deg bare til frukt og grønnsaker, tren hver gang du har spist, drikk bare vann og grønn/hvit te

5. Bli rastløs, vær aldri i ro. Det gir kiloene tid til å feste seg

6. Sov godt, da glemmer du at du er sulten

Hyggelig, ikke sant?

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg liker ikke humor som går på bekostning av andre.

Skrevet

Jeg er ikke overvektig selv, men jeg reagerer på dette.

Hvis dette var ment å være en parodi på "Tynne kvinners hemmeligheter", burde den ha vært mye mer dempet.

Den som startet "tynne kvinners" tråden, la seg "på midten" (det vil si ganske nøytralt) i beskrivelsen av hva tynne kvinner gjør for å holde seg tynne.

Det du prøver på, er latterliggjøring.

Du beskrev alle overvektige/tykke som late sofagriser, som ikke gjør annet enn å maule sjokolade, da må motsatsen være hyperaktive treningsfantaster, som av og til knasker på litt salat og en gulrot, men bare når de må.

For å ha samme standard som du legger opp til i denne tråden, burde "tynne kvinners" tråden vært omtrent slik:

1. Spis lite, slutt før du blir mett.

2. Innse at sult ikke er en fiende, du må tåle sult for å holde deg tynn.

3. Aldri spis noe annet enn du har behov for, spis aldri for å kose deg.

4. Hold deg bare til frukt og grønnsaker, tren hver gang du har spist, drikk bare vann og grønn/hvit te

5. Bli rastløs, vær aldri i ro. Det gir kiloene tid til å feste seg

6. Sov godt, da glemmer du at du er sulten

Hyggelig, ikke sant?

Bra innlegg!! Her slo du spikeren på hodet!

Gjest Rosemor
Skrevet

Syns ikke så mange har vrengt ut av seg noe sånt på den andre tråden. Om tynne kvinners hemmeligheter, så hva er problemet her? hva er egentlig forskjellen?

Forskjellen er vel at i den andre tråden var det stort sett slanke kvinner som "utvekslet erfaringer" om hva som gjorde at de holdt seg tynne, mens i denne tråden forteller du tykke kvinner din mening om hva som er årsaken til at de er tykke.

Ser du virkelig ikke forskjellen på det som blir sagt i den tråden, og det du skrev i denne?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er vel at i den andre tråden var det stort sett slanke kvinner som "utvekslet erfaringer" om hva som gjorde at de holdt seg tynne, mens i denne tråden forteller du tykke kvinner din mening om hva som er årsaken til at de er tykke.

Ser du virkelig ikke forskjellen på det som blir sagt i den tråden, og det du skrev i denne?

Kanskje ikke intelligensen hennes er like snasen...?

Skrevet

[...]Det du prøver på, er latterliggjøring.

Er ikke parodi overdrivelse av noe annet med tanke på å skape latter da? Eller har jeg misforstått?

Jeg satt og så "Hot Shots 2" i går, en ekstrem parodi av Top Gun. Om noen tok Top Gun personlig, ville de sikkert bli sykelig fornærmet, men det er jo bare morsomt.

Å lage en parodiert tråd som litt forsiktig tok dine skritt ville jo ikke vært noe morsomt i det hele tatt.

Skjønner ikke hvorfor dere blir provosert jeg, men Snasen har jo klart det hun ville da. Igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...