Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er nok en del naturlig tykke KG-kvinners hemmeligheter:

1. Spis til du er stappmett. Gjerne enda litt til. Til du får en følelse av å sprekke.

2. Sult er din største fiende. Oppdager du et snev av denne, så hiv deg over en Snickers, eller annen "næring" med høyt innhold av sukker og fett.

3. Trøstespis masse! Er du ikke lei deg? Gå en tur i parken, forsøk å sjekke opp en mann. Bli avvist, gå hjem og trøstespis.

4. Hold deg unna ting som frukt, grønnsaker, trening (bevegelse i det hele tatt), vann, og fiber generelt. Grønn te er også strengt forbudt (må du, så dynk teen med sukker).

5. Forbli det sofadyret du er!

6. Føler du deg rastløs? Kutt ut frappucinoen. Dette vil trolig dempe rastløsheten, og du befinner deg nok en gang i sofakroken.

7. Stå opp om natten og spis litt til. Sov godt i mellom slagene.

Tenkte tipsene var gode å få med seg, nå i disse dager da alle de tykke KG'erne (som de flertallet her trolig er) skal opp i vekt før sommer'n. Og husk: det er "in" igjen med former, så for oss slanke & snertne jenter, så kan noen av disse tipsene komme godt med også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mulig har jeg dårlig humor, og fullstendig mangel på forståelse av ironi... Men dette er vel sarkasme, og jeg finner den ikke særlig morsom... :forvirret:

(Forklar meg gjerne humoren i den om du vil!)

Endret av MonThe
Skrevet

Det er sant!!

Skrevet

..nå håper jeg virkelig at det er jeg som er dum og ikke forstår humoren, hvis ikke tar jeg meg neeesten i å synes synd på deg som har en slik innstilling..

Gjest lolita___
Skrevet

hehehe jeg synest det var litt morsomt :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit, og dette var en ganske nøyaktig beskrivelse av min livsstil! Unntatt det med å sjekke opp mann i parken. Jeg er så feit at jeg ikke tror noen menn vil ha meg. *synes synd på seg selv* Tror jeg skal ta meg en tur bort til kjøleskapet, jeg ...

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg tror ikke de fleste her er feite.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Her er nok en del naturlig tykke KG-kvinners hemmeligheter:

1. Spis til du er stappmett. Gjerne enda litt til. Til du får en følelse av å sprekke.

2. Sult er din største fiende. Oppdager du et snev av denne, så hiv deg over en Snickers, eller annen "næring" med høyt innhold av sukker og fett.

3. Trøstespis masse! Er du ikke lei deg? Gå en tur i parken, forsøk å sjekke opp en mann. Bli avvist, gå hjem og trøstespis.

4. Hold deg unna ting som frukt, grønnsaker, trening (bevegelse i det hele tatt), vann, og fiber generelt. Grønn te er også strengt forbudt (må du, så dynk teen med sukker).

5. Forbli det sofadyret du er!

6. Føler du deg rastløs? Kutt ut frappucinoen. Dette vil trolig dempe rastløsheten, og du befinner deg nok en gang i sofakroken.

7. Stå opp om natten og spis litt til. Sov godt i mellom slagene.

Tenkte tipsene var gode å få med seg, nå i disse dager da alle de tykke KG'erne (som de flertallet her trolig er) skal opp i vekt før sommer'n. Og husk: det er "in" igjen med former, så for oss slanke & snertne jenter, så kan noen av disse tipsene komme godt med også. :)

:fnise:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

(Forklar meg gjerne humoren i den om du vil!)

Hm...blir ikke humor mindre morsom om den må forklares?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette minner mer om et slags udekket oppmerksomhetsbehov fra trådstarter, enn det minner om noe reelt forsøk på humor.

Skrevet

Jeg er feit, og dette var en ganske nøyaktig beskrivelse av min livsstil! Unntatt det med å sjekke opp mann i parken. Jeg er så feit at jeg ikke tror noen menn vil ha meg. *synes synd på seg selv* Tror jeg skal ta meg en tur bort til kjøleskapet, jeg ...

Da slipper du i allefall å bevege deg for å trøstespise. :)

Det ligger jo latent der uansett...

Skrevet

Jeg tror ikke de fleste her er feite.

Hilsen en feit en, uten selvinnsikt (og speil)???

Skrevet

Jeg synes dette minner mer om et slags udekket oppmerksomhetsbehov fra trådstarter, enn det minner om noe reelt forsøk på humor.

Prøver du å være morsomt nå, for du fikk meg til å le nå i allefall. :fnise:

Gjest Bianca26
Skrevet

Da slipper du i allefall å bevege deg for å trøstespise. :)

Det ligger jo latent der uansett...

Teit å bli fornærmet for det der. Det er jo sant. Har du sånn livsstil som TS beskriver så er jo sannsynligheten stor for at man legger på seg. Faktisk fins det mennesker som ønsker og trenger å legge på seg også..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prøver du å være morsomt nå, for du fikk meg til å le nå i allefall. :fnise:

Jeg "sliter" med ekstrem normalvekt, og jeg synes rett og slett det er merksnodig at en dame med så lekre legger må minne på dette, spesielt så tidlig på kvelden.

Skrevet

Og Snasen slår til igjen :filer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Teit å bli fornærmet for det der. Det er jo sant. Har du sånn livsstil som TS beskriver så er jo sannsynligheten stor for at man legger på seg. Faktisk fins det mennesker som ønsker og trenger å legge på seg også..

Det er greit å holde narr av folk fordi de har en spiseforstyrrelse? Det er iallefall trygt og bekvemt om man ikke lider av dette selv.

Gjest lolita___
Skrevet (endret)
:) Endret av lolita___
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man må jo være feit for å bli provosert av denne tråden:)

Synest dette var genialt jeg da:)

Jeg er normalvektig. Tror man må være enten;

1. uvitende

2. dum

3. ha et annet problem med seg selv

for å kunne synes at dette er helt greit.

Solidaritet og empati med andre mennesker som lider under en spiseforstyrrelse, er det vist ikke alle som har. Bare å konstatere. Jeg trodde ikke dere jenter var slik :(

Skrevet

Dette er ikke noe annet enn en ondskapsfull form for humor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...